  • 1. Data: 2009-07-12 10:14:56
    Temat: Prezydent Rosji prezentuje na szczycie G8 nową światową walutę.
    Od: Waldek1984 <w...@g...com>

    http://www.wykop.pl/link/209428/prezydent-rosji-prez
    entuje-na-szczycie-g8-nowa-swiatowa-walute

  • 2. Data: 2009-07-12 18:13:15
    Od: Waldek1984 <w...@g...com>

    aktualizacja:
    http://waldek1984.wordpress.com/2009/07/12/nowa-swia
    towa-waluta-na-szczycie-g8/

  • 3. Data: 2009-07-12 21:05:51
    Temat: Re: Prezydent Rosji prezentuje na szczycie G8 nowa swiatowa walute.
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    A tutaj New World Order ciag dalszy:

    "Brytyjska panstwowa sluzba zdrowia przygotowuje szczepienia calego
    spoleczenstwa przeciwko tak zwanej "swinskiej grypie" - informuje "Daily
    Telegraph". Taka decyzje wywolala piatkowa smierc mezczyzny z Essex, który
    jest pierwsza osoba zmarla z powodu wirusa A/H1N1 nie majaca zadnych
    problemów zdrowotnych do tej pory. Nowa szczepionka powinna byc gotowa w
    przeciagu pieciu dni, a ministrowie rzadu, ze do konca roku powinno byc
    zaszczepionych 20 milionów ludzi."

    Zrodlo: http://wiadomosci.onet.pl/2007201,16,item.html

    Austriacka dziennikarka sledcza, Jane Burgermeister zlozyla 10 czerwca
    oficjalny pozew sadowy przeciwko ONZ i WHO, oskarzajac obydwie organizacje o
    bioterroryzm i zamiar ludobójstwa przy uzyciu sztucznie wyhodowanego wirusa
    A/H1N1.

    Wedlug dziennikarki, smiertelny wirus zostal wykryty w partiach szczepionek
    na zwykla grype, których dystrybucje prowadzila firma Baxter. Firma ma swe
    nowoczesne zaklady pod Mexico City (!!!) i w Austrii.
    Burgermeister twierdzi, ze firmy farmaceutyczne (wymienia tu glównie Baxter
    AG i Novartis) i miedzynarodowe agencje rzadowe sa aktywnie zaangazowane w
    produkcje, rozwój i dystrybucje morderczych wirusów w celu wywolania
    pandemii i doprowadzenia do depopulacji ludzkosci.
    Celem jest wywolanie pandemii medialnej, dzieki której mozliwe bedzie
    przeprowadzenie masowych, obowiazkowych szczepien, a moze raczej wszczepien.

    Jane Burgermeister zostala zwolniona z pracy 29 czerwca.

    D.

  • 4. Data: 2009-07-13 08:06:29
    Od: Waldek1984 <w...@g...com>

    On 12 Lip, 23:05, "Dieter" <d...@a...pl> wrote:

> [...]
    > bioterroryzm i zamiar ludobójstwa przy uzyciu sztucznie wyhodowanego wirusa

    http://waldek1984.wordpress.com/2009/07/10/onz-i-who
    -pozwane-za-ah1n1/

    http://www.wykop.pl/link/209647/w-brytania-szykuje-s
    zczepienie-calego-narodu-przeciwko-a-h1n1

  • 5. Data: 2009-07-13 20:53:37
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 12 Lip, 20:13, Waldek1984 <w...@g...com> wrote:
    > aktualizacja:http://waldek1984.wordpress.com/2009/07
    /12/nowa-swiatowa-waluta-na-sz...

    hm..ciekawe ile jest takich monet i ile będą warte za jakiś czas;)

  • 6. Data: 2009-07-14 07:27:51
    Od: "Miron A. Kajfasz" <f...@p...tv>

    Krzysiek wrote:

    /12/nowa-swiatowa-
    waluta-na-sz...

    > hm..ciekawe ile jest takich monet i ile będą warte za jakiś czas;)

    Ciekawi mnie dlaczego wspolna waluta jest po angielsku? Prezentowana przez
    Rosjanna?

    Mozna by bylo zrobic napisy w kilku jezykach powiedzmy 5-7.
    W kazdym razie dziwne to.

    --
    tryb internetowy

  • 7. Data: 2009-07-14 07:59:28
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    Miron A. Kajfasz pisze:

> [...]
    > Rosjanna?
    >
    > Mozna by bylo zrobic napisy w kilku jezykach powiedzmy 5-7.

    Wystarczyłoby w bukwach. Nazwę proponuję - Putin Transferowy :)

  • 8. Data: 2009-07-14 09:32:48
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 14 Lip, 09:27, "Miron A. Kajfasz" <f...@p...tv> wrote:

    > Ciekawi mnie dlaczego wspolna waluta jest po angielsku?
    Myślę, że to jednak najlepszy wybór, żaden inny język nie jest tak
    szeroko znany,
    a kilka języków...to znów..które?
    Najlepiej to by było nie stosować żadnych napisów.

  • 9. Data: 2009-07-14 11:09:47
    Od: "Miron A. Kajfasz" <f...@p...tv>

    Krzysiek wrote:

    > Myślę, że to jednak najlepszy wybór, żaden inny język nie jest tak
    > szeroko znany,
    > a kilka języków...to znów..które?
    > Najlepiej to by było nie stosować żadnych napisów.

    Może źle napisałem. Nie chodzi o to, że jakis bubek czy klown krotochwile
    zrobił i pokazał blaszkę. Ale, gdyby to był żart to byłby po rosyjsku.

    --
    tryb internetowy

  • 10. Data: 2009-07-15 07:26:05
    Od: Waldek1984 <w...@g...com>

> [...]
    > przeprowadzenie masowych, obowiazkowych szczepien, a moze raczej wszczepien.
    >
    > Jane Burgermeister zostala zwolniona z pracy 29 czerwca.

    Ze strony WHO (Link) możemy się dowiedzieć, że:
    - na nadzwyczajnym zebraniu podjęli decyzje zalecająca szczepienia we
    wszystkich krajach praktycznie całej populacji.
    - szczepionki będą zawierały żywe osłabione wirusy.

    WHO przyznaje jednocześnie, ze szczepionki będą produkowane w nowej
    technologii, która nie była szeroko testowana/oceniona pod względem
    bezpieczeństwa. Z tego powodu zalecają intensywne obserwacje
    poszczepienne.
    http://waldek1984.wordpress.com/2009/07/15/dr-piotr-
    bein-o-szczepieniach/