  • 1. Data: 2011-05-21 14:32:41
    Temat: Price Action - pytania
    Od: root <r...@v...pl>

    Ostatnio furorę robi strategia handlu nazwana price action (PA). Oczywiście
    jak to zwykle bywa w przypoadkach metod technicznych jest to odgrzany
    kotlet. Tak samo jak nie widziałem, że mówię prozą, tak samo nie zdawałem
    sobie sprawy że handluje w oparciu o PA.
    Kluczowe dla opisu samej matody byłaby odpowiedź na następujące pytania:
    Skąd biorą się wsparcia i opory, dlaczego cena odwraca kierunek po
    napotkaniu tych magicznych linii i dlaczego tworzą się tam gdzie się
    tworzą?

  • 2. Data: 2011-05-22 19:20:51
    Temat: Re: Price Action - pytania
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > Skąd biorą się wsparcia i opory, dlaczego cena odwraca kierunek po
    > napotkaniu tych magicznych linii i dlaczego tworzą się tam gdzie się

    Jeden błąd: AT nie zadaje pytania "dlaczego?". Bierze się pod uwagę fakty i
    na fakty się reaguje. A czy rośnie, czy spada - obojętne, ważne, żeby się
    ruszało.
    Dombrek

  • 3. Data: 2011-05-22 19:24:50
    Od: "pm" <x...@w...pl>

    ?> Skąd biorą się wsparcia i opory, dlaczego cena odwraca kierunek po
    > napotkaniu tych magicznych linii i dlaczego tworzą się tam gdzie się
    > tworzą?

    normalnie

    kupa ludzi stosuje At i jak napisali w książce ze są poziomy fibo to tam sie
    zmienia
    shorty na loingi i odwrotnie ;-)

    taka samospełniająca się przepowiednia.

  • 4. Data: 2011-05-22 19:30:45
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Sun, 22 May 2011 21:20:51 +0200, Dombrek napisał(a):

> [...]
    > na fakty się reaguje. A czy rośnie, czy spada - obojętne, ważne, żeby się
    Nie ma blędu. Ja pytam skąd się biorą a nie czy jakaś tam teoria się tym
    interesuje czy nie. Ja się tym interesuję ;).

  • 5. Data: 2011-05-22 19:32:57
    Od: root <r...@v...pl>

    > normalnie
    >
    > kupa ludzi stosuje At i jak napisali w książce ze są poziomy fibo to tam sie
> [...]

    Coś w tym jest aczkolwiek Twoja odpowiedź jest mało satysfakcjonująca ;)

  • 6. Data: 2011-05-22 20:16:07
    Od: "pm" <x...@w...pl>

    ?>> normalnie

    > Coś w tym jest aczkolwiek Twoja odpowiedź jest mało satysfakcjonująca ;)

    nie niestety, ponieważ pozostawia bez odpowiedzi jak to sie wszystko
    zaczęło.
    na pocieszenie podobnie jest ze stałymi matematycznymi
    albo np. liczbą pi - dlaczego akurat 3,1415..a. itp itd.

  • 7. Data: 2011-06-14 11:13:54
    Od: Poldek <n...@g...pl>

    pm wrote:

    > nie niestety, ponieważ pozostawia bez odpowiedzi jak to sie wszystko
    > zaczęło.
    > na pocieszenie podobnie jest ze stałymi matematycznymi
    > albo np. liczbą pi - dlaczego akurat 3,1415..a. itp itd.

    Liczba Pi jest to stosunek obwodu koła do jego średnicy.