  • 11. Data: 2011-02-23 19:06:44
    Temat: Re: Prima Aprilis z Aliorem
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-02-23 09:58, Przemyslaw Kwiatkowski pisze:

    > Nie stanowi. Wręcz przeciwnie - stanowi, że jak nie było innego,
    > to obowiązuje art 115 i sąsiednie. Kwestią dyskusyjną jest, czy
    > *obowiązkowy* zapis w regulaminie to już jest "ustalenie", czy
    > nie... :-)

    Pytanie, czy "negocjowali" to z klientami ;)

    6008

  • 12. Data: 2011-02-23 20:12:12
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    > Z ciekawszych nowości (regulamin kart 15.3):
    > "(...) W przypadku, gdy termin spłaty na Wyciągu z rachunku karty
    > kredytowej przypada na dzień ustawowo wolny, Posiadacz winien wykonać
    > spłatę zadłużenia odpowiednio wcześniej. (...)"

    To istnieją jeszcze instytucje (banki???) które nie wiedzą jaki jest dzień
    tygodnia? To jakiś problem wydrukować na wyciągu datę od Pn do Pt?

  • 13. Data: 2011-02-23 20:46:05
    Od: gostek <g...@p...pisac.na.grupe>

    W dniu 2011-02-23 21:12, mx pisze:

    > To istnieją jeszcze instytucje (banki???) które nie wiedzą jaki jest
    > dzień tygodnia? To jakiś problem wydrukować na wyciągu datę od Pn do Pt?

    Mysle, ze jest to celowe dzialanie, by klient wpadl i zaplacil kare za
    platnosc po terminie.

  • 14. Data: 2011-02-23 22:32:30
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    gostek pisze:

    > Mysle, ze jest to celowe dzialanie, by klient wpadl i zaplacil kare za
    > platnosc po terminie.

    No to ja się przyznam, że to ja jestem przyczyną wprowadzenia tego
    zapisu. :-)

    Zareklamowałem fakt wykonania automatycznej spłaty KK w niedzielę,
    argumentując że skoro termin wypadał w niedzielę, to "ręczna" spłata w
    poniedziałek powinna się liczyć jako "w terminie". A zatem automat
    powinien sam wykonać spłatę dopiero w poniedziałek wieczorem. Jak widać
    zamiast poprawić buraka w systemie, postanowili umieścić w regulaminie
    zapis, że "to tak właśnie ma być". I co się dziwić? 5 minut pracy
    sekretarki z Wordem jest tańsze niż parę godzin informatyków testujących
    kwerendy...

    Spoko, zlecenia stałe w zeszłym tygodniu przeniosłem do Citigold, a
    polecenia zapłaty właśnie dziś rozesłałem po dostawcach usług. Jeszcze
    parę dni i konto w Aliorze pozostanie mi z pięknym okrągłym saldem 0...

    --
    MiCHA

  • 15. Data: 2011-02-24 10:02:23
    Od: Ra <t...@p...onet.pl>

    > To istnieją jeszcze instytucje (banki???) które nie wiedzą jaki jest
    > dzień tygodnia? To jakiś problem wydrukować na wyciągu datę od Pn do Pt?
    tzn tam jest stała data spłaty - 25 - dla mnie duzy plus
    ale jak wypada w weekend to data spłaty jest w piątek, chociaz jak nie
    było kasy to chyba sie tylko blokada zakladana bez zadnych kar

  • 16. Data: 2011-02-24 10:28:29
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 23 Feb 2011 19:43:38 +0100, Simple Man napisał(a):

    > Alior z obiecującego gracza stał się kiepskim przeciętniakiem. Oferta
    > podstawowych produktów (ROR, KK) to już dno lub całkowita przeciętność.
    > Szkoda bo zapowiadał się na naprawdę fajny i inny bank.

    A co jest niby w ofercie ROR takim dnem i przeciętnością? Może wskażesz
    to się czegoś być może nowego dowiemy?

    --
    xbartx

  • 17. Data: 2011-02-24 17:43:33
    Od: Simple Man <c...@l...de>

    W dniu 2011-02-24 11:28, xbartx pisze:
    > A co jest niby w ofercie ROR takim dnem i przeciętnością? Może wskażesz
    > to się czegoś być może nowego dowiemy?

    W Millennium możesz dostać 50 PLN miesięcznie za posiadanie rachunku
    (koszt 0 PLN), w BGŻ możesz dostać 50 PLN (koszt 5 PLN), w BOŚ możesz
    też dostać sporo (nie wiem jak jest koszt, nie chce mi się liczyć). W
    Alior nie dostajesz nic i jeszcze za to płacisz (5-9 PLN za kartę).
    Darmowe wypłaty z bankomatów i darmowe prowadzenie rachunku to jest
    obecnie standard, a nie wartość dodana.

    KK Aliora są strasznie słabe, cashback 0,5% to tyle co nic, bo inne
    banki oferują spore rabaty albo konkretne zwroty (Impresja).

  • 18. Data: 2011-02-24 21:58:50
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 24 Feb 2011 18:43:33 +0100, Simple Man napisał(a):

> [...]
    > Alior nie dostajesz nic i jeszcze za to płacisz (5-9 PLN za kartę).
    > Darmowe wypłaty z bankomatów i darmowe prowadzenie rachunku to jest

    Ale dlaczego porównujesz nowo powstałem oferty do konta, które nie jest w
    promocji i jest zwykłą ofertą na rynku? Skończy się promocja to porównamy
    jeszcze raz. Porównaj np do mBanku, Inteligo albo GO/OF.

    > KK Aliora są strasznie słabe, cashback 0,5% to tyle co nic, bo inne
    > banki oferują spore rabaty albo konkretne zwroty (Impresja).

    A pierwsze kk Aliora, których jest jeszcze podejrzewam całkiem sporo mają
    cb 1% i darmowe przelewy z karty traktowane jako transakcję bezgotówkowe,
    które wliczają się do limitu zwalniającego z opłaty za kartę. Przykłady
    można zawsze dobrać według potrzeb, nie sądzisz. Owszem aktualnie kk
    Aliora do jakiś rewelacji na rynku raczej nie należą ale nazywanie ich
    dnem i przeciętnością też jest grubą przesadą.

    Xenocide

  • 19. Data: 2011-02-25 01:08:48
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-02-24 18:43, Simple Man pisze:

> [...]
    >
    > KK Aliora są strasznie słabe, cashback 0,5% to tyle co nic, bo inne
    > banki oferują spore rabaty albo konkretne zwroty (Impresja).

    Przez ile miesięcy Millenium daje po 50 zł? Chyba nie cały czas?

    --
    animka

  • 20. Data: 2011-02-25 11:40:01
    Od: "R." <k...@g...com>

    On 24 Lut, 22:58, xbartx <b...@h...net> wrote:

    > A pierwsze kk Aliora, których jest jeszcze podejrzewam całkiem sporo mają
    > cb 1% i darmowe przelewy z karty traktowane jako transakcję bezgotówkowe,
    > które wliczają się do limitu zwalniającego z opłaty za kartę.

    Czy możesz potwierdzić że sprawdziłeś osobiście tą drugą
    funkcjonalność (darmowe przelewy z karty) i ona rzeczywiście działa?
    Jestem ciekaw bo sam posiadam taką KK (wydaną w 2009, wznowioną w
    2010, ważna do 2013), cashback 1% spływa co miesiąc ale nie próbowałem
    robić przelewów z karty. Niedawno dzwoniłem na infolinię, pani
    powiedziała ze dla tych starych kart to również jest wedle TOiP: 2%
    min. 5PLN.

    Pozdrawiam

    R.