  • 21. Data: 2011-02-25 11:55:45
    Temat: Re: Prima Aprilis z Aliorem
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 25 Feb 2011 03:40:01 -0800, R. napisał(a):

    > Czy możesz potwierdzić że sprawdziłeś osobiście tą drugą funkcjonalność
    > (darmowe przelewy z karty) i ona rzeczywiście działa? Jestem ciekaw bo
    > sam posiadam taką KK (wydaną w 2009, wznowioną w 2010, ważna do 2013),
    > cashback 1% spływa co miesiąc ale nie próbowałem robić przelewów z
    > karty. Niedawno dzwoniłem na infolinię, pani powiedziała ze dla tych
    > starych kart to również jest wedle TOiP: 2% min. 5PLN.

    Na kartach kk wydanych na samym początku startu banku na pewno te
    przelewy są darmowe. Była wtedy cała zawierucha z cichą podmianą TOiP -
    poszukaj w archiwum.

    --
    xbartx

  • 22. Data: 2011-02-25 11:57:13
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 25 Feb 2011 11:55:45 +0000, xbartx napisał(a):

    > Na kartach kk wydanych na samym początku startu banku na pewno te
    > przelewy są darmowe. Była wtedy cała zawierucha z cichą podmianą TOiP -
    > poszukaj w archiwum.

    Karta z 2009 r. już raczej się na to nie załapie. IMHO to dotyczy
    wniosków złożonych w pierwszych 3-7 dniach działania banku.

    --
    :-) Olgierd
    Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl

  • 23. Data: 2011-02-25 19:03:48
    Od: Simple Man <c...@l...de>

    W dniu 2011-02-24 22:58, xbartx pisze:
    > Ale dlaczego porównujesz nowo powstałem oferty do konta, które nie jest w
    > promocji i jest zwykłą ofertą na rynku? Skończy się promocja to porównamy
    > jeszcze raz. Porównaj np do mBanku, Inteligo albo GO/OF.

    Ponieważ oferta to oferta, gdy skończy się jedna promocja to pojawi się
    inna. Co w tym dziwnego ?

    > A pierwsze kk Aliora, których jest jeszcze podejrzewam całkiem sporo mają
    > cb 1% i darmowe przelewy z karty traktowane jako transakcję bezgotówkowe,
    > które wliczają się do limitu zwalniającego z opłaty za kartę. Przykłady
    > można zawsze dobrać według potrzeb, nie sądzisz. Owszem aktualnie kk
    > Aliora do jakiś rewelacji na rynku raczej nie należą ale nazywanie ich
    > dnem i przeciętnością też jest grubą przesadą.

    Skąd wiesz, że pierwszych KK jest sporo ? Fakt jest taki, że aktualna
    oferta KK Alior jest słaba.

  • 24. Data: 2011-02-28 09:35:05
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 25 Feb 2011 20:03:48 +0100, Simple Man napisał(a):

    > Ponieważ oferta to oferta, gdy skończy się jedna promocja to pojawi się
    > inna. Co w tym dziwnego ?

    Znaczy sugerujesz, że jak BGŻ daje teraz 50 pln na m-c to jak się to
    skończy to będzie dawać 100 tudzież 200?

    > Skąd wiesz, że pierwszych KK jest sporo ? Fakt jest taki, że aktualna
    > oferta KK Alior jest słaba.

    To podaj te wszystkie lepsze - będzie można mieć co porównać.

    --
    xbartx