  • 1. Data: 2006-11-26 22:01:34
    Temat: Problem laika
    Od: "laik" <w...@p...onet.pl>

    Witam
    pewnie podobne pytania nudzą szanownych grupowicazów , ale mam 4000 zł i w co
    najlepiej je zainwestować. Mam konto w pkobp, widzaiłem tam fundusze
    inwestcyjne. Czy warto? czy lepiej jakaś lokata????
    Będę wdzięczny za odpowiedzi pobudzające moją ciekawośći i chęć szukania
    samemu.

  • 2. Data: 2006-11-27 16:07:29
    Temat: Re: Problem laika
    Od: "SQLwysyn" <sq|vvysyn@sq|wysyn.pI>

    Użytkownik "laik" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > pewnie podobne pytania nudzą szanownych grupowicazów , ale mam 4000 zł i w
    > co
    > najlepiej je zainwestować.

    Taką kwotę to się inwestuje w telewizor LCD. Inwestycję zacznij po dopisaniu
    conajmniej jednezo zera z tyłu tej kwoty.

    --
    SQLwysyn
    Nie będzie Giertych pluł nam w twarz i dzieci nam romanił ...

  • 3. Data: 2006-11-27 17:31:48
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 27 Nov 2006 17:07:29 +0100, "SQLwysyn" <sq|vvysyn@sq|wysyn.pI>
    wklepał(-a):

    >Taką kwotę to się inwestuje w telewizor LCD. Inwestycję zacznij po dopisaniu
    >conajmniej jednezo zera z tyłu tej kwoty.

    4000,0 - teraz dobrze? :)

    BTW, można i zaczynać od 4000, pytanie tylko czy jest to jednorazowa wpłata
    (wtedy raczej mowa jest o trzymaniu oszczędności) czy np. 4000 na początek i 500
    co miesiąc.

  • 4. Data: 2006-11-27 17:36:02
    Od: "miecznik" <p...@g...pl>

    SQLwysyn <sq|vvysyn@sq|wysyn.pI> napisał(a):

    > Użytkownik "laik" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Taką kwotę to się inwestuje w telewizor LCD. Inwestycję zacznij po
    dopisaniu
    > conajmniej jednezo zera z tyłu tej kwoty.

    Taką kwotę to się inwestuje w samochód. Inwestycję zacznij po dopisaniu
    jeszcze jednego zera po 40 000. :-)

    Tak na prawdę każda kwota do oszczędzania jest dobra. Można zacząć zabawę
    już od 50-100 zł i co miesiąc systematycznie wrzucać po kolejnej stówce.
    Najlepiej polecam poczytać sobie o funduszach inwestycyjnych.

    W PKO BP pobierają jednak prowizję od wpłat do TFI. Wybierz lepiej program
    systematycznego oszczędzania w TFI PKO, opłaty będą mniejsze.

    W mBankowym SFI nie pobierają prowizji od wpłat, tak swoją drogą i wybór
    znacznie ciekawszy.