-
1. Data: 2002-07-24 15:55:45
Temat: Problem z eCardem
Od: "Tomasz Skorupa" <t...@a...com.pl>
Witam,
Postanowiłem wykorzystać 'Wirtualnego Delfina' i zrobić zakupy.
W dwóch różnych miejscach korzystających z eCard
dostałem informację dla adresu https://pay.ecard.pl cośtam dalej
'Server not Found'
Czy ktoś miał dzisiaj również takie problemy ?
Pozdrawiam,
Tomasz Skorupa
-
2. Data: 2002-07-24 17:07:22
Temat: Re: Problem z eCardem
Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)
On Wed, Jul 24, 2002 at 05:55:45PM +0200, Tomasz Skorupa wrote:
> Witam,
> Postanowiłem wykorzystać 'Wirtualnego Delfina' i zrobić zakupy.
> W dwóch różnych miejscach korzystających z eCard
> dostałem informację dla adresu https://pay.ecard.pl cośtam dalej
> 'Server not Found'
> Czy ktoś miał dzisiaj również takie problemy ?
W/g pracownika ecardu z ktorym mialem okazje rozmawiac, to problem
lezy raczej po stronie sklepu. Na nic nie zdobyly sie proby
przekonania ze dla mnie nie dziala caly system a nie interesuja mnie
problemy pomiedzy merchantem a aklajerem.
Mysle ze poza kazdorazowym opier*laniem sklepu nie ma sposobu aby
zaczeli sprawe traktowac powaznie. Najlepiej uderzac zarowno do ecardu
jak i do sklepu. Niestety.
--
--w
--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.biznes.banki
-
3. Data: 2002-07-24 17:07:23
Temat: Re: Problem z eCardem
Od: d...@o...net (Piotr J. Ochwal)
Tomasz Skorupa wrote:
> Postanowiłem wykorzystać 'Wirtualnego Delfina' i zrobić zakupy.
> W dwóch różnych miejscach korzystających z eCard
> dostałem informację dla adresu https://pay.ecard.pl cośtam dalej
> 'Server not Found'
Zmien sobie DNSa z tepsianego na jakiś inny (np. 155.158.99.2)
--
pjo
PS. Fajne zakresy tepsa dostała
inetnum: 80.48.0.0 - 80.55.255.255
netname: PL-TPSA-20011218
descr: Polish Telecom
--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.biznes.banki