  • 1. Data: 2002-09-09 15:35:21
    Temat: Problem z historia w Lukasie.
    Od: "Marcin Szplit" <s...@p...gazeta.pl>

    Witam
    Jestem szczęśliwym posiadaczem e-Konta w Lukas Banku. Wszystko (prawie) było
    ok. ale wczoraj zauważyłem, że historia mojego rachunku kończy się 05.09 i
    nic więcej nie widać. Operacje (wpłaty, płacenie kartami) rozliczane są
    poprawnie. czy ma ktoś może jeszcze ten problem?
    Pozdr
    Marcin

  • 2. Data: 2002-09-09 19:23:31
    Temat: Re: Problem z historia w Lukasie.
    Od: "Marcin Szplit" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Marcin Szplit" <s...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nic więcej nie widać. Operacje (wpłaty, płacenie kartami) rozliczane są
    > poprawnie. czy ma ktoś może jeszcze ten problem?

    Kurcze, odpowiadam sam sobie (zły znak!) Juz mi się poprawiło i mam całą
    historię.
    Marcin