  • 1. Data: 2006-12-22 11:02:12
    Temat: Problem z kredytem hipotecznym
    Od: " mrks" <m...@W...gazeta.pl>

    Witam, mam taki problem. Mianowicie 25 listopada zlozylem wniosek o kredyt
    hipoteczy w mBanku. Do dnia dzisiejszego nie mam ani decyzji, ani nie wiem co
    sie dzieje. Osoba z banku, ktora prowadzi moja sprawe mowi, ze wszystko bedzie
    ok, ale jakos ciezko mi juz mu wierzyc. Jestem na kazde ich zawolanie, juz
    chyba 3 razy dowozilem rozne dokumenty, ale to po czesci tez wina developera,
    bo nie wszystko mi przekazal. Musialem przesunac termin II transzy (pierwsza
    zaplacilem jako zaliczke). Termin mam ustalony na 4 stycznia. Czasu jest
    bardzo malo. I w zwiazku z tym mam takie pytanie, czy moze ktos juz to robil i
    czy cos takiego jest mozliwe do wykonania. Mianowicie w mBanku dostalem
    informacje, ze oni zwroca mi kase, za pierwsza rate. Wiec ja bym zaciagnal
    kredyt gotowkowy na II rate (hmm....ok 40 000 zeta, ciezko pewnie bedzie
    dostac), zeby tylko zdarzyc w terminie. Skladam wniosek w innym banku
    (polecanym przez dev, zaluje ze nie zrobilem tego odrazu) I czy oni zwroca mi
    wtedy pieniadze za I i II rate? Czy to powszechna praktyka?
    Probowalem zasiegnac jakies informacje na infoliniach w roznych bankach, ale
    niestety zeby dowiedziec sie dokladnie trzeba umawiac sie na spotkania z
    przedstawicielami, a ja nie mialem na to w ostatnim czasie za duzo czasu.
    Z gory dziekuje za wszystkie rady. Bo sprawa jest dla mnie mocno niepokojaca.

  • 2. Data: 2006-12-22 11:28:43
    Temat: Re: Problem z kredytem hipotecznym
    Od: "Piotrek." <p...@t...pl>

    Użytkownik " mrks" <m...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przedstawicielami, a ja nie mialem na to w ostatnim czasie za duzo czasu.
    > Z gory dziekuje za wszystkie rady. Bo sprawa jest dla mnie mocno

    moj wniosek byl zlozony ok 20 listopada,
    i wstepna decyzje mialem 4 grudnia, a w ten poniedzialek podpisalem umowe.
    Z tego co mowil mi moj doradca to maja od cholery wnioskow.
    ja zalatwialem kredyt przez expandera, dostalem doradce ds klientow
    kluczowych
    i dzieki temu sprawy byly zalatwiane na wyzszym poziomie....

    a co do dewelopera to trafilem na dosyc rozsadnego, bo pomimo tego ze druga
    transze mialem do 15 grudnia to mam dodatkowo 30 dni na wplate, bez zadnych
    konsekwencji.

    pzdr
    piotrek

  • 3. Data: 2006-12-22 11:53:47
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    mrks napisał(a):
> [...]
    > sie dzieje. Osoba z banku, ktora prowadzi moja sprawe mowi, ze wszystko bedzie

    Nie będzie dobrze, mi też pani to mówiła, ale gdybym nie dzwonił
    siedemdziesiąt razy dziennie to pewnie by się nie udało. Oczywiście była
    zła, że dzwonię.

    Po paru tygodniach czekania powiedzą Ci, że masz im donieśc dokument,
    potem jak doniesiesz to powiedzą, że przecież są w terminie, bo dopiero
    doniosłeś dokument.

  • 4. Data: 2006-12-22 11:54:38
    Od: " mrks" <m...@N...gazeta.pl>

    Piotrek. <p...@t...pl> napisał(a):
    [...]

> [...]
    > transze mialem do 15 grudnia to mam dodatkowo 30 dni na wplate, bez zadnych

    Tak, tez slyszalem o ogromnej ilosci wnioskow.
    Ja ze swojej strony dodam, ze bylem i w Expanderze i Open Finance i nie wiem
    czemu ale ich wyliczenia dot. rat kredytow okazaly sie wyzsze (nie duzo, ale
    zawsze) niz w rzeczonym mBanku i Millienium, na ktore ostatecznie nie
    zdecydowalem sie. Tak to juz jest jak probuje sie oszczedzic pare groszy....

  • 5. Data: 2006-12-22 23:23:08
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2006-12-22 12:02, mrks stwierdził, że:
    > I czy oni zwroca mi
    > wtedy pieniadze za I i II rate? Czy to powszechna praktyka?

    Tak, możesz poprosić (wnioskować) o refinansowanie poniesionych kosztów
    (muszą być udokumentowane). Taka transza trafia wtedy na Twój ROR.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl