-
1. Data: 2006-04-03 18:36:31
Temat: Problem z obciazeniem na karcie
Od: "Tomek" <t...@i...pl>
Witam
dokonalem zakupu biletu lotniczego przez internet.
Konczac transakcje, po podaniu danych karty (inteligo) system wygenerował
informacje o dokonaniu rezerwacji i koniecznosci odbioru papierowego w
biurze podrozy (nie wygenerowal biletu elektronicznego).
Sprawdzam na koncie - zablokowana jest kwota srodkow rownowazna cenie
biletu.
Skontaktowalem sie z biurem tych linii lotniczych gdzie dowiedzialem sie, ze
oni wystawia papierowy bilet i sciagna z karty, ktorej dane podalem w
rezerwacji, koszt biletu.
Patrze przed chwila na konto - i mam 2 blokady na taka sama kwote (cena
biletu).
Mam teraz obawe, czy aby nie zostane pozbawiony srodkow zarowno przez linie
lotnicze, jak i biuro podrozy.
Jescze nie kontaktowalem sie z biurem podrozy wiec pytam tutaj, czy ktos
mial juz taki przypadek?
Pytam bo bede mial stresa przez tydzien, czy transakcja zostanie rozliczona
2 razy, czy tylko raz, a druga blokada sie "cofnie".
Pozdrawiam
Tomek
-
2. Data: 2006-04-04 09:21:41
Temat: Re: Problem z obciazeniem na karcie
Od: "Robcio" <r...@i...pl>
jesli linia poinformowala Cie ze wystawi bilet na bazie danych z karty to
chyba znaczy ze wiedza o rezerwacji ktora robiles w sieci - wiec jesli nawet
zabiora kase 2 raz to musza ja oddac.
Chyba ze nic nie mowiac o wczesniejszej transakcji powiedzialas dzwoniac do
linii ze chcesz bilet.
Zadzwon do linii i zapytaj dlaczego ponownie obciazyli ci karte
-
3. Data: 2006-04-04 18:27:03
Temat: Re: Problem z obciazeniem na karcie
Od: "Tomek" <t...@i...pl>
Użytkownik "Robcio" <r...@i...pl> napisał w wiadomości
news:e0tdrd$ebp$1@news.onet.pl...
> Zadzwon do linii i zapytaj dlaczego ponownie obciazyli ci karte
Dzwonilem do biura wystawiajacego mi bilet na podstawie rezerwacji
internetowej (musi byc papierowy bilet niestety) i zapewnili mnie, ze
sciagna z konta tylko raz.
Pozyjemy zobaczymy.
Pozdrawiam
-
4. Data: 2006-04-04 19:18:59
Temat: Re: Problem z obciazeniem na karcie
Od: "mmmc" <m...@w...pl>
> Konczac transakcje, po podaniu danych karty (inteligo) system wygenerował
> informacje o dokonaniu rezerwacji i koniecznosci odbioru papierowego w
> biurze podrozy (nie wygenerowal biletu elektronicznego).
>
> Sprawdzam na koncie - zablokowana jest kwota srodkow rownowazna cenie
> biletu.
>
> Skontaktowalem sie z biurem tych linii lotniczych gdzie dowiedzialem sie,
> ze oni wystawia papierowy bilet i sciagna z karty, ktorej dane podalem w
> rezerwacji, koszt biletu.
>
Witam !
Nie wiem czy dobrze rozumiem, ale po pierwsze kupowałeś bilet na stronie
internetowej biura podróży (jakiego?). Wiec biuro obciazy Cie za ten bilet i
pewnie wysle go pocztą. Po drgie dzwoniles do linni i z tego co piszesz
linia wystawiła ten bilet po raz drugi , czy tak jest ???
Jezeli tak jest to wyglada ze kupiles sobie dwa bilety.
Nie chce Cie straszyć ale problem bedzie jak, to sa bilety niezwracalne
wiec wtedy masz dwa miejsca w samolocie, bo zapewne odzanczyleś, że
zapoznałeś sie z warunkami biletu.
Dlaczego sprawe załatwiasz z jednym( biuro podróży) a dzwonisz do
drugiego(linia lotnicza).
Pozdrawiam
MMMC
-
5. Data: 2006-04-04 19:32:54
Temat: Re: Problem z obciazeniem na karcie
Od: "mmmc" <m...@w...pl>
jeszcze jedno obciazenie konta masz przez ten samą firme ??
-
6. Data: 2006-04-04 20:36:13
Temat: Re: Problem z obciazeniem na karcie
Od: "Tomek" <t...@i...pl>
Użytkownik "mmmc" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
news:e0ugui$2b6$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Nie wiem czy dobrze rozumiem, ale po pierwsze kupowałeś bilet na stronie
> internetowej biura podróży (jakiego?). Wiec biuro obciazy Cie za ten bilet
> i pewnie wysle go pocztą. Po drgie dzwoniles do linni i z tego co piszesz
> linia wystawiła ten bilet po raz drugi , czy tak jest ???
> Jezeli tak jest to wyglada ze kupiles sobie dwa bilety.
Niezupelnie.
AirCanada.com
rezerwacja, po wprowadzeniu danych karty platniczej, zakonczona tekstem:
Ten bilet musi byc wystawiony papierowo. Skontaktuj sie z dowolnym biurem
podrozy" (jak sie pozniej okazalo chodzilo o dowolne przedstawicielstwo
AirCanada)
W tym momencie na koncie pojawila sie pierwsza blokada. (pieniadze nie
zeszly z konta, sa tylko zablokowane).
Telefon do biura AirCanada w Warszawie z prosba o wystawienie biletu,
potwierdzenie danych ze wspomnianej wyzej rezerwacji w tym numeru karty,
wystawiony bilet i faktura ma przyjsc poczta polecona.
Wieczorem patrze i widze druga blokade na taka sama kwote. Jedynie domyslam
sie, ze biuro podrozy dokonalo jakiejs operacji ktora skutkowala
zablokowaniem srodkow. Pieniadze wciaz nie zeszly z konta.
Ani jedna ani druga blokada nie zostala jeszcze rozliczona.
Dzisiaj telefon do rzeczonego biura w Warszawie i pytanie - mam 2 blokady,
co jest. Pani nie wyrazila zdziwienia, zapewnila, ze sciagnieta zostanie
tylko 1 kwota - przez biuro, a nie przez AirCanada.
Pozyjemy zobaczymy.
Bilet bedzie jeden, bo telefonicznie z biurem potwierdzalem rezerwacje
zrobiona przez internet.
Pozdrawiam
-
7. Data: 2006-04-04 21:32:53
Temat: Re: Problem z obciazeniem na karcie
Od: "mmmc" <m...@w...pl>
to sa szanse ze bedzie to jedna transakcja
wiec spij spokojnie
pozdrawiam
mmmmc
Użytkownik "Tomek" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
news:e0ulc1$9c3$1@news.onet.pl...
>
> Użytkownik "mmmc" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> news:e0ugui$2b6$1@nemesis.news.tpi.pl...
>> Nie wiem czy dobrze rozumiem, ale po pierwsze kupowałeś bilet na stronie
>> internetowej biura podróży (jakiego?). Wiec biuro obciazy Cie za ten
>> bilet i pewnie wysle go pocztą. Po drgie dzwoniles do linni i z tego co
>> piszesz linia wystawiła ten bilet po raz drugi , czy tak jest ???
>> Jezeli tak jest to wyglada ze kupiles sobie dwa bilety.
>
> Niezupelnie.
> AirCanada.com
> rezerwacja, po wprowadzeniu danych karty platniczej, zakonczona tekstem:
>
> Ten bilet musi byc wystawiony papierowo. Skontaktuj sie z dowolnym biurem
> podrozy" (jak sie pozniej okazalo chodzilo o dowolne przedstawicielstwo
> AirCanada)
>
> W tym momencie na koncie pojawila sie pierwsza blokada. (pieniadze nie
> zeszly z konta, sa tylko zablokowane).
>
> Telefon do biura AirCanada w Warszawie z prosba o wystawienie biletu,
> potwierdzenie danych ze wspomnianej wyzej rezerwacji w tym numeru karty,
> wystawiony bilet i faktura ma przyjsc poczta polecona.
>
> Wieczorem patrze i widze druga blokade na taka sama kwote. Jedynie
> domyslam sie, ze biuro podrozy dokonalo jakiejs operacji ktora skutkowala
> zablokowaniem srodkow. Pieniadze wciaz nie zeszly z konta.
>
> Ani jedna ani druga blokada nie zostala jeszcze rozliczona.
>
> Dzisiaj telefon do rzeczonego biura w Warszawie i pytanie - mam 2 blokady,
> co jest. Pani nie wyrazila zdziwienia, zapewnila, ze sciagnieta zostanie
> tylko 1 kwota - przez biuro, a nie przez AirCanada.
>
> Pozyjemy zobaczymy.
> Bilet bedzie jeden, bo telefonicznie z biurem potwierdzalem rezerwacje
> zrobiona przez internet.
>
> Pozdrawiam
>
>