  • 11. Data: 2007-02-05 22:24:33
    Temat: Re: Problem z ratami w LukasBank i MoneyBank
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Idź do BPH - aktualnie przy kredycie ze spłatą do 12 miesięcy (jak dłużej to
    > już droooożej) oprocentowanie wynosi 8,7%. Prowizja 5%.

    Czyli razem prawie 20% :)

  • 12. Data: 2007-02-05 22:50:44
    Od: "dr_Ab Michal" <b...@a...pl>

    Użytkownik "RobertS" <r...@x...pl> napisał w wiadomości

    > wejdz na allegro.pl - tylko przez ten portal mozna ja zamowic, karta ta
    > jest wydawana przez bz wbk

    Czy któraś z tych dwóch kart jest na podpis?

    Pozdrawiam,
    dr_Ab Michał

  • 13. Data: 2007-02-06 06:33:35
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > Czyli razem prawie 20% :)

    Ty tak poważnie?

    Darek

  • 14. Data: 2007-02-06 10:38:47
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    dr_Ab Michal wrote:
> [...]
    > brakuje mi ca. 3k zl postanowilem wziasc go na raty. Niestety ku memu
    > zdziwieniu zaswiadczenie o zarobkach 2k netto z tytulu umowy o prace na
    > czas nieokreslony nie wystarczylo do uzyskania rat zarowno w Lukas Banku
    > jak i Money Bank. Umowe podpisana mam od 1 listopada 2006 roku i
    > prawdopodobnie to zawazylo na odrzuceniu systemu ratalnego. Czy w takim
    > razie macie jakis pomysl, gdzie nieduzym kosztem moglbym uzyskac
    > brakujace pieniadze (pozyczka, moze kk), czy raczej nie ma zadnych
    > perspektyw i musze uzbierac pelna kwote?

    Może popatrz na to:
    http://itbiznes.pl/art24705.html

    Fakt, że więcej chyba zapłacisz ale będziesz miał i laptopa i internet i
    chyba nikt Ciebie nie będzie ścigał za jakieś papiery.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 15. Data: 2007-02-06 10:45:32
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Może popatrz na to:
    > http://itbiznes.pl/art24705.html
    >
    > Fakt, że więcej chyba zapłacisz ale będziesz miał i laptopa i internet i
    > chyba nikt Ciebie nie będzie ścigał za jakieś papiery.

    36 x 181,78 = 6544,08...

    a ile kosztuje standardowo blueconnect?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 16. Data: 2007-02-06 10:59:24
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    RobertS wrote:

    > 36 x 181,78 = 6544,08...
    >
    > a ile kosztuje standardowo blueconnect?

    Laptop np tutaj:
    http://karen.pl/KatItem.asp?id=21&KatItemCId=4300

    3k ale on ma 512 RAM, deko słabszy procesor i jest bez windowsa czyli
    jakieś 3,5k albo lepiej tak myślę. Jeżeli umowa jest na 3 lata to może
    gwarancja na laptopa też jest 3 lata a rozszerzenie kosztuje w FSC o ile
    pamiętam 200zł. To zakładamy, że laptopa w detalu dostanę za 3,5k to
    wychodzi, że 3k płacę za tego blueC czyli 83zł na m-c około. Co do ery
    to nie mam teraz niestety czasu szukać na ich stronie, która IMO wygląda
    koszmarnie!

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 17. Data: 2007-02-06 11:00:43
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    Co do ery
    > to nie mam teraz niestety czasu szukać na ich stronie, która IMO wygląda
    > koszmarnie!

    szukalem, ale nie moge znalezc...moze znajdzie sie ktos bardziej
    zainteresowany

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 18. Data: 2007-02-06 11:02:36
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    pewnie www.blueconnect.pl ale ja po stronie era.pl nie mam jakoś ochoty.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 19. Data: 2007-02-06 12:40:32
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Ty tak poważnie?

    Oczywiście, przecież to jest do spłaty w ratach, więc średnie zadłużenie
    stanowi połowę pożyczonej kwoty, a stąd prowizja urasta do 10%
    średniego zadłużenia. Co innego, gdyby można było całość spłacić za rok.

  • 20. Data: 2007-02-06 12:54:41
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    S.T. wrote:
> [...]
    > do
    > 10% średniego zadłużenia. Co innego, gdyby można było całość spłacić

    8,7% x 1000 zl= 87 zl,
    5% x 1000 zl = 50 zl,

    87 + 50 = 137 zl = ok. 14%

    --