  • 1. Data: 2004-06-25 18:38:43
    Temat: Problemy z ING Online
    Od: "Grzegorz W." <g...@i...pl>

    Witam

    Mam problem z wysyłaniem przelewów w Banku Śląskim online, logowanie i inne
    opcje działają mi poprawnie. Po wypełnieniu formularza przelewu i
    kliknięciu wyślij serwer twierdzi że nie ma zainstalowanego "komponentu".
    Gdy próbuje go instalować, klikając odnośną opcję w zakładce ustawienia, nie
    próbując nic instalować serwer wyrzuca następujący komunikat:
    --
    Instalacja komponentu (appletu) zakończyła się niepowodzeniem
    Komponent (applet) niezbędny do wygenerowania podpisu elektronicznego

    Część funkcjonalnoœci zwišzana z podpisywaniem zleceń nie będzie dostępna.
    --

    Używam Internet Explorera 6.0, zainstalowałem Jave Sunowską, wcześniej
    próbowałem także z Java Microsoftu (msjavx86.exe). Poziomy zabezpieczeń i

    Będę wdzięczny za jakieś wskazówki.

    G.W.

    --
    Odpowiadając na priv usuń wszystkie "8" z adresu.

  • 2. Data: 2004-06-25 21:24:43
    Temat: Re: Problemy z ING Online
    Od: "wwwwwwwwww" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > G.W.
    >

    > --
    > Odpowiadając na priv usuń wszystkie "8" z adresu.
    Poczekaj chwilę na okno zabezpieczen i zaakceptuj uprawneienia do komponentu,
    najlepiej nacisnij Always.

  • 3. Data: 2004-06-26 06:34:53
    Od: bartoldzik <b...@N...o2.pl>

    Fri, 25 Jun 2004 20:38:43 +0200, na pl.biznes.banki, Grzegorz W.
    napisał(a):

> [...]
    > --
    > Instalacja komponentu (appletu) zakończyła się niepowodzeniem

    Identyczna przegladarka i identyczny komunikat mialem u mnie :)
    Serwer nie probowal nawet ladowac komponentu. Laczylem sie kilka razy, az
    mu sie zechcialo to zrobic i juz wszystko dziala. Trzeba cierpliwosci w ING
    :)

    --
    Pozdrawiam serdecznie -- bartoldzik --