  • 1. Data: 2004-11-19 15:07:57
    Temat: Problemy z bankomatami Sieci Euronet
    Od: Human Being <p...@p...onet.pl>

    Oto news ze strony mBanku:

    Informujemy, że w związku z obfitymi opadami śniegu, które zakłócają
    łączność satelitarną, mogą wystąpić przerwy w pracy bankomatów Sieci
    Euronet w Łodzi, Warszawie i Lublinie.
    Za utrudnienia przepraszamy.

    I rzeczywiście coś się dzieje niedobrego z bankomatami od wczoraj.
    Miałem problemy z płatnością kartą i podjęciem gotówki z bankomatu
    pomimo dostępności środków na koncie zarówno w mBanku, jak i Inteligo :-(

    --
    Pozdrawia P.I.T.E.R,
    Person Intended for Troubleshooting and Efficient Repair

  • 2. Data: 2004-11-19 15:47:59
    Temat: Re: Problemy z bankomatami Sieci Euronet
    Od: "Zeus" <z...@f...de>

    Użytkownik "Human Being" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
[...]

    Tesco na Kabatach, Euronet juz od kilku dni szwankuje.
    Dzisiaj znowu blue screen.

    Zapadało im satelitę :-)

  • 3. Data: 2004-11-19 17:59:57
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Human Being napisał:

    > I rzeczywiście coś się dzieje niedobrego z bankomatami od wczoraj.
    > Miałem problemy z płatnością kartą i podjęciem gotówki z bankomatu
    > pomimo dostępności środków na koncie zarówno w mBanku, jak i Inteligo :-(

    U mnie oba dzialaja idealnie ( mBank + Inteligo ) : zarowno wyplacanie
    kasy z bankomatu jak i placenie karta.

    pozdrawiam
    --
    Mithos

  • 4. Data: 2004-11-19 19:38:08
    Od: dziegiel <d...@w...gazeta.pl>

    Mithos wrote:

    > U mnie oba dzialaja idealnie ( mBank + Inteligo ) : zarowno wyplacanie
    > kasy z bankomatu jak i placenie karta.

    rzeczywiście się coś działo bo przed chwila wróciłem z Leclerca i
    ogłaszali, że są problemy techniczne przy płatnościach kartami.
    Ja jednak swoją kartą VW zapłaciłem.

    --
    Dziegiel@home

  • 5. Data: 2004-11-21 01:55:52
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Human Being napisał(a):
> [...]

    > Miałem problemy z płatnością kartą i podjęciem gotówki z bankomatu
    > pomimo dostępności środków na koncie zarówno w mBanku, jak i Inteligo :-(

    Do tego dochodzą ostatnie duże awarie sieci energetycznych i związane z
    tym przerwy w łączności teletransmisyjnej.

    K.