-
1. Data: 2002-11-28 11:18:06
Temat: Problemy z kanałem telefonicznym Multibanku
Od: KULKA <r...@p...onet.pl>
Dlaczego coraz częściej nie można się dodzwonić na ich MuLinię?
Zazwyczaj bywało zajęte, a dzisiaj... "witamy w multibanku. nasze
centrum telefoniczne jest nieczynne. prosimy dzwonic w innych
godzinach". Wspułczuję posiadaczom kart, krótrzy chcieliby je zastrzec...
Tomek
-
2. Data: 2002-11-28 11:18:44
Temat: Re: Problemy z kanałem telefonicznym Multibanku
Od: KULKA <r...@p...onet.pl>
KULKA wrote:
> Dlaczego coraz częściej nie można się dodzwonić na ich MuLinię?
> Zazwyczaj bywało zajęte, a dzisiaj... "witamy w multibanku. nasze
> centrum telefoniczne jest nieczynne. prosimy dzwonic w innych
> godzinach". Wspułczuję posiadaczom kart, krótrzy chcieliby je zastrzec...
>
> Tomek
>
WSPÓŁCZUJĘ
i przepraszam
-
3. Data: 2002-11-28 11:23:44
Temat: Re: Problemy z kanałem telefonicznym Multibanku
Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>
"KULKA" <r...@p...onet.pl> wrote in message
news:as4u29$3gs$1@pippin.warman.nask.pl...
> Dlaczego coraz częściej nie można się dodzwonić na ich MuLinię?
> Zazwyczaj bywało zajęte, a dzisiaj... "witamy w multibanku. nasze
> centrum telefoniczne jest nieczynne. prosimy dzwonic w innych
> godzinach". Wspułczuję posiadaczom kart, krótrzy chcieliby je zastrzec...
Działało mi godzinę temu i działa też teraz. Nie musisz mi więc współczuć
;-)
Pozdrawiam
K. Kowalski