-
1. Data: 2003-12-02 10:59:24
Temat: Problemy z logowaniem i przelewami w MultiBanku.
Od: "Adam Gentler" <a...@n...bankier.pl>
Dzisiaj od rana mam problem z logowaniem się w serwisie internetowym
MultiBanku. Inni mają ten sam problem, w dodatku ładowanie się kolejnej
strony internetowej trwa "wieki".
Kolegę ma większy problem, 30.XI (niedziela) zdefiniował i zatwierdził do
wykonania przelewy z datą wykonania 1.XII. Wczoraj (czyli 1.XII) przelewy
zniknęły z listy przelewów oczekujących, saldo nie zmieniło się, w historii
rachunku nie ma śladu ich wykonania. Multilinka twierdzi że przelewy nie
zostały zatwierdzone; zatwierdzone jednak zostały, jako dowód jest wydruk
przelewów oczekujących. Czy ktoś już spotkał się z takim zjawiskiem?
Pozdrawiam.
Adam Gentler
-
2. Data: 2003-12-02 13:10:05
Temat: Re: Problemy z logowaniem i przelewami w MultiBanku.
Od: "Duke" <d...@p...wp.pl>
Adam Gentler wrote:
> zatwierdzone jednak zostały, jako dowód jest wydruk przelewów
> oczekujących. Czy ktoś już spotkał się z takim zjawiskiem?
Prawdopodobnie przelew nie został zrealizowany z powodu
niewystarczającej ilości środków na koncie.
-
3. Data: 2003-12-03 09:19:22
Temat: Re: Problemy z logowaniem i przelewami w MultiBanku.
Od: "Adam Gentler" <a...@n...bankier.pl>
Sprawa się wyjaśniła. Podpisana umowa o prowadzenie rachunku leżała 6 dni w
oddziale Banku, który miał ją następnego dnia po otrzymaniu wysłać do
centrali w Łodzi. Z powodu nie dostarczenia podpisanej umowy do centrali,
rachunek został zablokowany.
Multilinki nie umiały podać przyczyn nie zrealizowania przelewów. ;)
Trzeba było wykonać sporo telefonów zanim udało się
zlokalizować problem i odblokować rachunek.
> > Użytkownik Adam Gentler napisał:
> > zatwierdzone jednak zostały, jako dowód jest wydruk przelewów
> > oczekujących. Czy ktoś już spotkał się z takim zjawiskiem?
> Użytkownik "Duke" napisał:
> Prawdopodobnie przelew nie został zrealizowany z powodu
> niewystarczającej ilości środków na koncie.