  • 11. Data: 2009-02-27 15:14:18
    Temat: Re: Prof. Gomułka - 2014r. to optymalny czas wejścia do strefy EURO
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>

    totus <t...@p...onet.pl> pisze:

    > Jest jeszcze scenariusz, którego nie bierzesz pod uwagę. Opisane przez
    > ciebie działanie było podjęte z pełną wiedza i premedytacją po to by
    > opóźnić reakcję ludzi płochliwych, niezorientowanych. Ciekawsze by
    > było wiedzieć nie czego rząd nie powiedział ale czego nie zrobił bo
    > się za późno zorientował w sytuacji.

    Czy wiesz co powinno oznaczać w polityce państwa demokratycznego
    powiedzenie "świadomie i z premedytacją wciskaliśmy wam (*wyborcom*)
    wielką ciemnotę w kluczowej kwestii"?

    Ciężka przesada w prezentowaniu "urzędowego optymizmu" jest równoważna
    traktowaniu wyborców jak stada baranów które się nie obrazi.

    --
    Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
    Kto nie ma ludzkiego do bliźnich stosunku, ten ani długo w ubóstwie wytrzymać

  • 12. Data: 2009-02-27 19:32:31
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Andrzej Adam Filip wrote:

> [...]
    >
    > Ciężka przesada w prezentowaniu "urzędowego optymizmu" jest równoważna
    > traktowaniu wyborców jak stada baranów które się nie obrazi.

    W/g Ciebie to ciężka przesada, a w/g mnie nie. Ty to oceniasz tak, a ja
    inaczej i tu nie ma pola do dyskusji. Każdy ma swoją ocenę. Porozmawiajmy o
    faktach. Komu takie gadanie zaszkodziło, a komu pomogło? Porównajmy
    korzyści i straty. Po tej operacji wychodzimy z bredzenia u cioci na
    imieninach.

  • 13. Data: 2009-03-01 21:21:09
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Na jakiej podstawie ktos bredzi w oparciu o AF z 5 letnim wyprzedzeniem, to
    tylko wiedza starozytni Rosjanie.