  • 1. Data: 2004-10-19 10:21:03
    Temat: Profanacja KK - Karta kredytowa Inteligo
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    Widzieliście?
    http://www.inteligo.pl/infosite/oferta_dla_ciebie_ka
    rta_k.htm
    Zwykła debetówka związana z kredytem odnawialnym, a nazywa się:

    KARTA KREDYTOWA INTELIGO:
    oprocentowanie zmienne - tylko 14,95%
    UWAGA: okres bez oprocentowania (bez odsetek) - 0 dni (SIC!)
    rozpatrzenie wniosku kredytowego - 5,99 zł.
    i dalej:
    Kartę kredytową otrzymasz razem z kredytem Inteligo.
    Aby otrzymać kredyt, należy...
    Opłata za przyznanie/odnowienie/podwyzszenie kredytu Inteligo:
    - Od 1,5% do 3% kwoty min 50 PLN (każdorazowo)

    Czego to jeszcze marketingowcy nie wymyslą? =8-O

  • 2. Data: 2004-10-19 10:27:34
    Temat: Re: Profanacja KK - Karta kredytowa Inteligo
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    S.T. wrote:
> [...]
    rta_k.htm
    > Zwykła debetówka związana z kredytem odnawialnym, a nazywa się:

    /ciach/

    Było już na grupie :-)

  • 3. Data: 2004-10-19 10:42:04
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Było już na grupie :-)

    To sorry, widać przeoczyłem :-(

    St.

  • 4. Data: 2004-10-19 11:26:18
    Od: Kamil Jonca <k...@g...pl>

    Dnia 19 Oct 2004 12:21:03 +0200,
    osoba podpisana: S.T. <n...@p...onet.pl>
    napisała:
> [...]
    rta_k.htm
    > Zwykła debetówka związana z kredytem odnawialnym, a nazywa się:

    Ale to jest właśnie cecha karty kredytowej - czy Ci sie podoba czy nie.
    Że jest powiązana z udzielonym kredytem.
    Że zwykle są dodatkwe warunki (GP dla bezgotówkowych) to rzecz wtórna.
    Jeszcze kiedyś można było uznać za wyróżnik fakt, ze do pieniezy można
    sie było dobrać jedynie kartą. Ale w dobie przelewów z rachunku karty,
    to tez nie jest dobra cecha różnicująca.

    Pytanie (bo nie chciało mi sie sprawdzać) czy można otrzymać 'kredyt
    Inteligo" _BEZ_ karty. Jeśli tak to faktycznie nadużycie. :-)

    A KK bez GP juz bywały:
    Partner w PKOSA
    VE w ING
    KJ

    --
    JIDs: k...@j...aster.pl , k...@j...wp.pl
    People who make no mistakes do not usually make anything.

  • 5. Data: 2004-10-19 11:48:44
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Pytanie (bo nie chciało mi sie sprawdzać) czy można otrzymać 'kredyt
    > Inteligo" _BEZ_ karty. Jeśli tak to faktycznie nadużycie. :-)

    No to dopytałem:
    wg intelinii 'bez' się nie da, bo jest wystawiana automatycznie,
    ale potem można z niej zrezygnować - rachunek kredytowy pozostanie.
    ATPO, przelewów z rachunku kredytowego można dokonywać,
    ale tylko pomiędzy własnymi rachunkami.

    St.

  • 6. Data: 2004-10-19 12:01:47
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > VE jest KK? coś ci się ostro pomieszało :)

    To Tobie się pomieszało - a raczej masz braki w wiadomościach :-)

  • 7. Data: 2004-10-19 12:03:14
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Tue, 19 Oct 2004 11:26:18 +0000 (UTC), Kamil Jonca naskrobał(a):

    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org
    lobo_(małpa)autograf.pl

  • 8. Data: 2004-10-19 12:10:11
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Sebol" <"lobo_(usun_to) <"lobo_
    > VE jest KK? coś ci się ostro pomieszało :)

    juz daaaaaawno

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl Najświeższe informacje na temat banków i ich

  • 9. Data: 2004-10-19 12:17:08
    Od: Kamil Jonca <k...@g...pl>

    Dnia Tue, 19 Oct 2004 14:03:14 +0200,
    osoba podpisana: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>
    napisała:
    > Dnia Tue, 19 Oct 2004 11:26:18 +0000 (UTC), Kamil Jonca naskrobał(a):

    > VE jest KK? coś ci się ostro pomieszało :)

    Nie, kiedys ING wydawał takie dziwo. (I nie mówię tu o karcie do Pakietu
    czy konta z Lwem!)
    A żeby nie trzba było daleko szukać KK w mBanku też moze być w wersji z
    VE.
    KJ

    --
    JIDs: k...@j...aster.pl , k...@j...wp.pl
    Teamwork is essential -- it allows you to blame someone else.