  • 1. Data: 2006-03-18 12:16:02
    Temat: Profesorowie ekonomii bronią Balcerowicza
    Od: "Filozof" <m...@w...pl>

    http://wiadomosci.onet.pl/1280354,11,item.html
    ---- He, he... na komisji śledczej ds. nadzoru bankowego i banków
    sprawdziłbym, który taki jeden z drugim maczał swoje paluchy w tych
    zagadnieniach.

  • 2. Data: 2006-03-18 12:31:09
    Temat: Re: Profesorowie ekonomii bronią Balcerowicza
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 18 Mar 2006 13:16:02 +0100,
    osoba podpisana: Filozof <m...@w...pl>
    napisała:

    Możesz nie zmieniac adresów ? Dziekuję.

    KJ

    Biologia poucza, ze jeśli cię coś ugryzło, to niemal pewne, ze była to samica.

  • 3. Data: 2006-03-18 12:39:11
    Od: a...@t...pl (Bartek)

    > ---- He, he... na komisji śledczej ds. nadzoru bankowego i banków
    > sprawdziłbym, który taki jeden z drugim maczał swoje paluchy w tych
    > zagadnieniach.

    Ja bym tam sprawdzil, kto jest winien temu, ze Jagiełło w 1410 nie
    wykorzystal zwyciestwa pod Grunwaldem.
    Pewnie mu to jakis Żyd najemny Abraham Baltzerovitsch doradzil i oto
    dlaczego rozbiory, wojny i krowy mleka nie dają

  • 4. Data: 2006-03-18 12:39:24
    Od: "Sski" <S...@y...com>

    Użytkownik "Filozof" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > http://wiadomosci.onet.pl/1280354,11,item.html
    > ---- He, he... na komisji śledczej ds. nadzoru bankowego i banków
    > sprawdziłbym, który taki jeden z drugim maczał swoje paluchy w tych
    > zagadnieniach.

    Najciekawsze że jeden z profesorów ma na nazwisko Kolina.

  • 5. Data: 2006-03-18 13:35:40
    Od: yayco <y...@n...pl>

    Zegar systemowy wskazywał 2006-03-18 13:31, kiedy Kamil Jońca
    zdecydował(a) się stwierdzić,że:
    > Dnia Sat, 18 Mar 2006 13:16:02 +0100,
    > osoba podpisana: Filozof <m...@w...pl>
    > napisała:
    >
    > Możesz nie zmieniac adresów ? Dziekuję.
    >
    > KJ

    Myślisz, że troll zrezygnuje z uświęconej tradycją strategii trolli?

    --

    **** Never argue with an idiot. ****
    **** They drag you down to their level ****

  • 6. Data: 2006-03-18 20:01:18
    Od: "Piotr Hołda (usuń z adresu co niepotrzebne)" <p...@w...pl>

    yayco napisał(a):
> [...]

    Co z tego, że wsadziłem trolla do KFa skoro ciągle ktoś go dokarmia i
    wyłażą mi jego wątki wraz z cytatami?

    Piotr Hołda
    f o t o . m a s z y n a . p l - http://foto.maszyna.pl

  • 7. Data: 2006-03-18 20:14:39
    Od: "Sski" <S...@y...com>

    > Co z tego, że wsadziłem trolla do KFa skoro ciągle ktoś go dokarmia i
    > wyłażą mi jego wątki wraz z cytatami?

    Olej go bo ja go też nie lubie

    coolina j

  • 8. Data: 2006-03-18 22:41:40
    Od: "Filozof" <m...@w...pl>

    Masz rację, bo ja ciebie mam również w KFie.