  • 31. Data: 2009-01-07 11:31:52
    Temat: Re: Prognoza Dietera jest oderwana od realiów
    Od: x <l...@p...fm>

    XXL napisał(a):
    > Dieter <d...@W...gazeta.pl> napisał(a):
    >
    > Dokladnie tak mysle. Rozlucki byl jedynie urzednikiem na wysokim stolku.
    >
    > Ale W.Rozłucki będąc "jedynie" urzędnikiem stworzył w Polsce od podstaw giełdę
    > papierów wartościowych i kierował nią kilkanaście lat.
    > Czy ze swoją znajomością cykli i astro miałbyś jakiekolwiek pojęcie, żeby
    > zastąpić go na stanowisku prezesa giełdy?
    > Czy sądzisz, że znajomość spekulacji to najwyższy stopień kwalifikacji
    > i fachowości w społeczeństwie?

    strasznie sie podniecasz wyksztalceniem ekonomicznym. To co Rozlucki
    zrobil z gielda zrobilaby masa ludzi i bez tego wyksztalcenia. W
    przeciwienstwie np do zaprojektowania silnika gdzie faktycznie wiedze
    uzyteczna trzeba miec.

  • 32. Data: 2009-01-07 11:47:39
    Od: " XXL" <d...@W...gazeta.pl>

    x <l...@p...fm> napisał(a):

[...]

    Nie wyróżniam żadnego profilu wykształcenia i nie uznaję podziału na lepsze i
    gorsze kierunki studiów czy specjalności.
    To, że dyskutujemy często o ekonomistach wynika z polemiki z Dieterem i paroma
    innymi facetami, którzy mają inny punkt widzenia niż dajmy na to ja.
    Już dawno temu mądrzy ludzie wymyślili coś takiego jak społeczny podział
    pracy. Polega on na tym, że najlepsze efekty gospodarcze osiąga się jeżeli
    ludzie wykonują te czynności na których najlepiej się znają.
    Czyli lepiej, że silnik wynalazł inżynier-konstruktor a nie ekonomista.
    Oznacza to także, że szczęśliwym trafem reformy gospodarcze w Polsce
    wprowadzał sztab ekonomistów skupiony wokół L.Balcerowicza a nie grupa
    spekulantów z......Dieterem na czele :-)

  • 33. Data: 2009-01-08 00:22:09
    Od: "Barbara" <b...@i...com.pl>

    ---------------------

    | Ale W.Rozłucki będąc "jedynie" urzędnikiem stworzył w Polsce od podstaw giełdę
    | papierów wartościowych i kierował nią kilkanaście lat.

    Rozłucki s t w o r z y ł gielde ??????????
    ciekawe czego jeszcze się od Ciebie dowiemy ...

    | Czy ze swoją znajomością cykli i astro miałbyś jakiekolwiek pojęcie, żeby
    | zastąpić go na stanowisku prezesa giełdy?

    a po co?

    | Czy sądzisz, że znajomość spekulacji to najwyższy stopień kwalifikacji
    | i fachowości w społeczeństwie?

    To raczej Ty nie wiesz na czym polega wartość człowieka

    Barbara

  • 34. Data: 2009-01-08 07:58:58
    Od: " XXL" <d...@W...gazeta.pl>

    Barbara <b...@i...com.pl> napisał(a):

[...]

    ****************
    To jest skrót myślowy - giełdy przed 1991r. nie było w Polsce. Ktoś musiał ją
    tworzyć od podstaw. Jednym z założycieli był W.Rozłucki.
    Czyżbyś tego nie wiedziała ?

    Czy ze swoją znajomością cykli i astro miałbyś jakiekolwiek pojęcie, żeby
    zastąpić go na stanowisku prezesa giełdy?

    a po co?
    *****************
    Jeśli według Dietera prezes Rozłucki jest "amatorem" to rozumiem, że Dieter
    potrafiłby go zastąpić na tym stanowisku jako rasowy zawodowiec.

  • 35. Data: 2009-01-08 08:12:13
    Od: " templariusz" <t...@W...gazeta.pl>

    XXL <d...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]

    > Jeśli według Dietera prezes Rozłucki jest "amatorem" to rozumiem, że Dieter
    > potrafiłby go zastąpić na tym stanowisku jako rasowy zawodowiec.

    Panie xxl poszukaj wypowiedzi tego wielkiego znawcy rynku(rozłucki)z roku
    1994 na temat przewrtosciownia akcji,moze uda ci sie zrozumieć kim jegomśc
    jest

  • 36. Data: 2009-01-08 08:20:48
    Od: " XXL" <d...@W...gazeta.pl>

    templariusz <t...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    Panie XXL poszukaj wypowiedzi tego wielkiego znawcy rynku(Rozłucki)z roku
    1994 na temat przewartościowania akcji,moze uda ci sie zrozumieć kim jegomość
    jest

    Zacytuj, chętnie przeczytam.
    Zwracam ci jednak uwagę, że Rozłucki nie jest specjalistą od spekulacji.

  • 37. Data: 2009-01-08 08:31:57
    Od: " " <t...@W...gazeta.pl>

    XXL <d...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > jest
    >
    > Zacytuj, chętnie przeczytam.
    > Zwracam ci jednak uwagę, że Rozłucki nie jest specjalistą od spekulacji.

    należy do znawców rynków finansowych (tfuuu)tak samo jak oni zajmuje sie
    paplaniem bzdur

  • 38. Data: 2009-01-08 09:01:46
    Od: "Dieter" <d...@W...gazeta.pl>

    Gdybys mi napisal, ze Twoimi idolami sa sp. Tesla albo np. Janeczko - autor
    Amibrokera, to bym zrozumial, ale Rozlucki i Leszek?

    D.

  • 39. Data: 2009-01-08 09:27:04
    Od: " XXL" <d...@W...gazeta.pl>

    Dieter <d...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    Gdybys mi napisal, ze Twoimi idolami sa sp. Tesla albo np. Janeczko - autor
    Amibrokera, to bym zrozumial, ale Rozlucki i Leszek?

    Żeby zakończyć te przepychanki powtórzę ostatni raz: wyrosłem już dość dawno z
    wieku kiedy ma się idoli.
    Nie znam w ogóle panów Tesla i Janeczko więc nie mogę nic na ich temat powiedzieć.
    Natomiast w przeciwieństwie do Ciebie szanuję osoby pokroju Balcerowicz,
    Rozłucki, Wałęsa, Mazowiecki, Geremek i wielu innych.
    To dzięki nim dokonała się ustrojowa przemiana w Polsce, nic nie ujmując
    tysiącom innych mniej znanych i popularnych.
    Nie będę już więcej uczestniczył w jałowych polemikach.
    Życzę Ci szczerze jak najlepszych prognoz.

    Sławek

  • 40. Data: 2009-01-08 10:32:18
    Od: eost <"eost[NOSPAM]"@o2.pl>

    > Nie znam w ogóle panów Tesla i Janeczko więc nie mogę nic na ich temat powiedzieć.

    Nikoli Tesli nie znasz?

    --
    eost.