  • 1. Data: 2009-10-13 12:27:06
    Temat: Prognozy dla świata i Polski
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Rybinski-Polske-czek
    a-zlota-dekada-2027937.html

  • 2. Data: 2009-10-13 15:42:55
    Temat: Re: Prognozy dla świata i Polski
    Od: "Duch" <n...@n...com>

    " XXL" <d...@g...pl> wrote in message
    news:hb1rmq$c0d$1@inews.gazeta.pl...
    > http://www.bankier.pl/wiadomosc/Rybinski-Polske-czek
    a-zlota-dekada-2027937.html

    ciekawe... facet wydaje sie byc naprawde rozsadny.
    Duch

  • 3. Data: 2009-10-13 20:19:10
    Od: Zbyszek <zbign@naserwerze_o2.pl>

    Dnia 13-10-2009 o 14:27:06 XXL <d...@g...pl> napisał(a):

    > http://www.bankier.pl/wiadomosc/Rybinski-Polske-czek
    a-zlota-dekada-2027937.html

    mi tez sie podobało. Czytał ktos te ksiazke ?

  • 4. Data: 2009-10-13 22:51:01
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Madrze gada ale nie jest poprawny politycznie. Ty XXL nie lubisz spiskow, a
    gosc gada, ze ocieplenie klimatu to bzdura.

    D.

  • 5. Data: 2009-10-14 06:38:37
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Madrze gada ale nie jest poprawny politycznie. Ty XXL nie lubisz spiskow,
    > a gosc gada, ze ocieplenie klimatu to bzdura.

    Ejże, gdzie pisze, że to bzdura... raczej podchodzi do tematu trzeźwo.
    Ocieplenie jest faktem, spekuluje się na temat przyczyn a straszy wróżbami.

    --
    marfi

  • 6. Data: 2009-10-14 06:45:50
    Od: x <l...@p...fm>

    > Ejże, gdzie pisze, że to bzdura... raczej podchodzi do tematu trzeźwo.
    > Ocieplenie jest faktem, spekuluje się na temat przyczyn a straszy wróżbami.

    szczegolnie dzisiaj sie ocieplilo

  • 7. Data: 2009-10-14 13:52:10
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >>

    > Ejże, gdzie pisze, że to bzdura... raczej podchodzi do tematu trzeźwo.
    > Ocieplenie jest faktem, spekuluje się na temat przyczyn a straszy

    Wszyscy spekulują i w ciemny kat wywalają wykres z pikami up co jakieś 100k
    lat.
    On o tyle nie pasuje do koncepcji, że w poprzednich oczkach cyklu nie
    istniała ludzkość, więc lepiej o nim zapomnieć:)