  • 1. Data: 2009-09-29 22:26:17
    Temat: Program do AT desktop
    Od: Pr0NET <b...@g...com>

    Witam, potrzebuje programu do AT w wersji desktopowej (nie na
    przeglądarkę). Rynek WGPW oczywiście z automatycznym pobieraniem
    danych lub importem z możliwością przeglądu volumenów. Możecie coś
    polecić? Dzięki, pozdrawiam :).

  • 2. Data: 2009-09-29 23:34:11
    Temat: Re: Program do AT desktop
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    Pr0NET pisze:
> [...]
    > przeglądarkę). Rynek WGPW oczywiście z automatycznym pobieraniem
    > danych lub importem z możliwością przeglądu volumenów. Możecie coś
    Polecam papier milimetrowy i ołówek.

  • 3. Data: 2009-09-30 06:43:43
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

    Amibroker Pro 300USD
    Statica od 20zł/m-c

    Gra, śmiga i tańczy zgodnie z Twoimi wymaganiami.
    Dombrek

  • 4. Data: 2009-09-30 06:51:22
    Od: "wind" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Dombrek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Amibroker Pro 300USD

    Ja również polecam Amibrokera. Ma bardzo duże możliwości, więc koszt
    licencji szybko się zwróci.

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4408
    (20090908) __________

  • 5. Data: 2009-09-30 07:08:28
    Od: "Ireneusz Wik" <i...@W...gazeta.pl>

    Mam Metastocka i Amibrokera z WBK.

    Jeżeli chcesz używać wykresów to ładniejszy jest MetaStock.
    Jeżeli chcesz robić backtesty to stanowczo Ambibroker.

    pozdrawiam
    IWSP

  • 6. Data: 2009-09-30 18:47:48
    Od: "elwu" <e...@p...onet.pl>

    > Ja również polecam Amibrokera. Ma bardzo duże możliwości, więc koszt
    > licencji szybko się zwróci.

    Niestety dla notowań tickowych jest zbyt wolny. To co może być zaletą, że każda
    pierdoła (nawet cena) jest zapisana w postaci AFL, powoduje, że program jest
    mulisty i lubi się przycinać w najmniej odpowiednim momencie. No i niestety nie
    jest user friendly, co po jakimś czasie nie ma już znaczenia.

    pzdr
    elwu