  • 1. Data: 2005-10-19 07:38:22
    Temat: Program do domowego budzetu
    Od: Krasnal <k...@t...pl>

    Witam,

    Ostatnio poznalem uroku programu eportfel .. ale nie jest w pelni za free
    .. znacie cos podobnego a bez ograniczen?

    --
    Krasnal

  • 2. Data: 2005-10-20 05:38:10
    Temat: Re: Program do domowego budzetu
    Od: Konrad Brywczyński <http://cerbermail.com/?EPpJiWnVOQ>

    Krasnal <k...@t...pl%> napisał(a) w

    > Witam,
    >
    > Ostatnio poznalem uroku programu eportfel .. ale nie jest w pelni za
    > free .. znacie cos podobnego a bez ograniczen?

    Po przetestowaniu różnych (ePortfel wyjątkowo słabo zresztą wypada w
    porównaniu) zacząłem korzystać po prostu z Excelowego Sknerusa.

    --
    Konrad J. Brywczyński "Mijaj zdrów
    mail: http://cerbermail.com/?EPpJiWnVOQ otwarte okna"

  • 3. Data: 2005-10-21 08:54:09
    Od: amico_pl <amico_pl@-USUN_TO-gazeta.pl>

    > Po przetestowaniu różnych (ePortfel wyjątkowo słabo zresztą wypada w
    > porównaniu) zacząłem korzystać po prostu z Excelowego Sknerusa.

    Czy to chodzi o SknerusaSE (www.zwan.com.pl) bo to chyba program do
    wystawiania faktur VAT?
    Na prawde da sie w nim prowadzic budzet i wydatki domowe?

    amico

  • 4. Data: 2005-10-21 09:40:54
    Od: Konrad Brywczyński <k...@b...tk>

    amico_pl <amico_pl@-USUN_TO-gazeta.pl%> napisał(a) w

    > Czy to chodzi o SknerusaSE (www.zwan.com.pl); bo to chyba program do
    > wystawiania faktur VAT?
    > Na prawde da sie w nim prowadzic budzet i wydatki domowe?

    Nie, taki arkusz Excela do wpisywania dochodów i wydatków w rozbiciu na
    miesiące. Mogę Ci wysłać wieczorem z domu.

  • 5. Data: 2005-10-21 10:08:20
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Konrad Brywczyński napisał(a):

    > Nie, taki arkusz Excela do wpisywania dochodów i wydatków w rozbiciu na
    > miesiące. Mogę Ci wysłać wieczorem z domu.

    Ja bym prosił ... porównam do swojego, co masz "lepiej" ... może
    cosik bezczelnie skopiuję.

    Pozdrówka i z góry dzięki.
    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 PRRC: Jackson [RIP] + AT 71 Magnum

  • 6. Data: 2005-10-21 19:26:11
    Od: Konrad Brywczyński <k...@b...tk>

    Stasio Podróżnik <B...@o...pl> w wiadomości
    news:news:djaehq$ncj$2@inews.gazeta.pl napisał(a):

    > Ja bym prosił ... porównam do swojego, co masz "lepiej" ... może cosik
    > bezczelnie skopiuję.

    Napisz do mnie na priv z jakiegoś pewnego adresu. Na gazeta jakoś nie
    dochodzi.

  • 7. Data: 2009-10-16 11:40:06
    Od: "bartek0483" <bartek0483@WYTNIJ_TOo2.pl>

    Przetestuj program \"Budżet Domowy\". Pobierzesz go ze strony
    http://www.fineco.pl/budzet_domowy.php . Testowałem różne programy, ale ten wydaję
    się być najbardziej przyjazny w użytkowaniu. Pozdrawiam.

  • 8. Data: 2009-10-16 12:40:12
    Od: mucher <m...@g...com>

    On Oct 16, 7:40 pm, "bartek0483" <bartek0483@WYTNIJ_TOo2.pl> wrote:
    > Przetestuj program \"Budżet Domowy\". Pobierzesz go ze
    stronyhttp://www.fineco.pl/budzet_domowy.php. Testowałem różne programy, ale ten
    wydaję się być najbardziej przyjazny w użytkowaniu. Pozdrawiam.

    Ja chętnie zobaczyłbym desktopową wersję czegoś w rodzaju benefi.pl -
    zwłaszcza funkcja automatycznego importu i rozpoznawania wydatków z
    wyciągów KK/bankowych była tam niezła (można na przykład po słowach
    kluczowych automatycznie klasyfikować wydatek jako "paliwo",
    "jedzenie", "zakupy" itepe). Największy ból to niestety wklepywanie
    tego wszystkiego...

    muchwe