  • 1. Data: 2005-04-10 21:37:26
    Temat: Program do kont internetowych !!!!!
    Od: "zaemka" <z...@w...pl>

    Witam,
    spójrzcie przez ciekawość na to:
    moja opinia negatywna i
    zapala się "żółty migający kogut - UWAGA".
    Jakie opinie spacjalistów i
    czy to nie powinno się gdzieś zgłosić !!!.

    pozdr. zaemka

  • 2. Data: 2005-04-10 21:44:12
    Temat: Re: Program do kont internetowych !!!!!
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    zaemka wrote:
> [...]
    > zapala się "żółty migający kogut - UWAGA".
    > Jakie opinie spacjalistów i
    > czy to nie powinno się gdzieś zgłosić !!!.

    a co chesz zgłaszać, ze gość naiwnych szuka.

  • 3. Data: 2005-04-11 00:09:15
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > a co chesz zgłaszać, ze gość naiwnych szuka.

    hihi, jestem gotow zalozyc sie o to ze kolo sam skolekcjonuje
    za pomoca tej aplikacji wszelkie dane :)

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 4. Data: 2005-04-11 16:00:24
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 10 Apr 2005 23:37:26 +0200, "zaemka" <z...@w...pl> wklepał(-a):

> [...]
    >zapala się "żółty migający kogut - UWAGA".
    >Jakie opinie spacjalistów i
    >czy to nie powinno się gdzieś zgłosić !!!.

    Już usunęli.