  • 1. Data: 2004-08-09 13:31:57
    Temat: Program do tworzenia wizytówek-potrzebny.
    Od: "Mariusz" <l...@p...onet.pl>

    Witam. Poszukuję programu darmowego do tworzenia wizytówek. W sieci jest
    wiele programów jednak po wydrukowaniu wizytówek w takich programach
    widoczny jest nadruk reklamowy.

  • 2. Data: 2004-08-09 13:45:41
    Temat: Re: Program do tworzenia wizytówek-potrzebny.
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    Mariusz wrote:

    > Witam. Poszukuję programu darmowego do tworzenia wizytówek. W sieci
    > jest wiele programów jednak po wydrukowaniu wizytówek w takich
    > programach widoczny jest nadruk reklamowy.

    Na ilu jesczcze grupach o to zapytasz

  • 3. Data: 2004-08-09 13:58:33
    Temat: Odp: Program do tworzenia wizytówek-potrzebny.
    Od: "Mariusz" <l...@p...onet.pl>

    Aż uzyskam cel zadanego pytania.
    Użytkownik jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:cf7v5t$1ao$...@o...futuro.pl...

  • 4. Data: 2004-08-09 14:07:19
    Od: "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.pl>

    > Aż uzyskam cel zadanego pytania.

    To chyba nie na tej grupie.

    pozdrawiam
    --
    Mithos
    m...@o...No.More.Spam.pl

  • 5. Data: 2004-08-09 14:09:49
    Od: "Pressto" <e- pressto@chello.pl.invalid>

    Myślę, że pl.internet.mordplik pomogą Ci.
    --
    pozdrawiam
    Pressto

  • 6. Data: 2004-08-09 14:18:14
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Mithos said the following on 2004-08-09 16:07:

    > To chyba nie na tej grupie.

    Za to myślę że abuse at multimedia.pl będzie zainteresowane, jak również
    odpowiednik na onecie.

    KJ

    --
    JIDs: k...@j...wpl.pl k...@j...aster.pl

  • 7. Data: 2004-08-09 14:21:05
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Mon, 9 Aug 2004 15:31:57 +0200, "Mariusz"
    <l...@p...onet.pl> wrote:

    >Witam. Poszukuję programu darmowego do tworzenia wizytówek. W sieci jest
    >wiele programów jednak po wydrukowaniu wizytówek w takich programach
    >widoczny jest nadruk reklamowy.

    chłopie, nie czytasz nazw grup, do których piszesz? Ta na pewno nie
    jest właściwa...
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 8. Data: 2004-08-09 14:37:10
    Temat: Re: Odp: Program do tworzenia wizytówek-potrzebny.
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Mon, 9 Aug 2004 15:58:33 +0200, "Mariusz"
    <l...@p...onet.pl> wrote:

    >Aż uzyskam cel zadanego pytania.

    No to odpowiem jak Shrek: "no to sobie poczekasz".
    PLONK.

    --
    Jarek Andrzejewski

  • 9. Data: 2004-08-09 16:05:01
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Mariusz <l...@p...onet.pl> zapodał(a):
    > Witam. Poszukuję programu darmowego do tworzenia wizytówek. W sieci jest
    > wiele programów jednak po wydrukowaniu wizytówek w takich programach
    > widoczny jest nadruk reklamowy.

    A do jakiego banku?

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 10. Data: 2004-08-09 17:56:20
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Mon, 9 Aug 2004 15:58:33 +0200, Mariusz naskrobał(a):

    > Aż uzyskam cel zadanego pytania.

    co za troll :)

    --
    United Devices Cancer Research Project