  • 1. Data: 2008-04-30 16:20:54
    Temat: Projekt logo firmy - co, jak dlugo, za ile
    Od: "Jan-xx" <j...@g...pl>

    Hej!

    Potrzebuje zlecic zaprojektowanie logo firmy. Mam pewna znajoma, ktora nie
    ma "renomy", jednak umie robic piekne projekty graficzne. Nie wiem, ile Jej
    zaproponowac za projekt logo, ile powinienem dac czasu, w ogole jakie
    warunki. Logo ma wygladac dobrze w roznych formach (strona internetowa,
    szyld sklepu, reklama na samochodzie, itp.).

    Mozecie cos zasugerowac?

    Dzieki i pozdrawiam!

    --
    Jan-xx

  • 2. Data: 2008-04-30 16:23:03
    Temat: Re: Projekt logo firmy - co, jak dlugo, za ile
    Od: "Jan-xx" <j...@g...pl>

    Przepraszam - poszlo na zla grupe - sprobuje usunac