  • 11. Data: 2009-03-08 16:44:16
    Temat: Re: Promo 50 złotych gratis Tesco MC
    Od: "Sinus" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    szczurwa <s...@g...com> napisał(a):
    > Z got=F3wk=B1 to mo=BFe by=E6 problem, ale niekt=F3re co-brandy daja na
    > pocz=B1tek punkty, maj=B1ce wymiern=B1 warto=B6=E6. Citek, Eurobank...

    Te obydwa już mam :P

    --
    Sinus

  • 12. Data: 2009-03-08 17:11:11
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    szczurwa pisze:
    > Dla kogoś, kto dokonuje w Tesco zakupów, wydaje mi się ciekawą ofertą
    > - raty, rabaty, niski koszt karty...Ja z Tesco chyba zrezygnuję, dwa
    > razy pod rząd usiłowali mnie bezczelnie okraść na cenie.

    Ja z Tesco i podobnych sklepów nie korzystam. Zakupy robie w lokalnym
    sklepie "Społem" :)

    --
    Mithos

  • 13. Data: 2009-03-08 17:32:59
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Sun, 8 Mar 2009 07:25:21 -0700 (PDT)
    szczurwa <s...@g...com> wrote:

    > Może jednak ktoś się skusi ?

    Niby taki kryzys i recesja a tu proszę jak się klientów nagania.
    Dobrze, że te karty z małym limitem, bo byśmy mieli drugą hamerykę ;)

    Ciekawe czy takie masowe i promocyjne wydawanie kart odbije się na
    cenie produktów czy raczej liczą na to, że ludzie będą się zadłużać czy
    też chodzi im zwyczajnie o zwiększenie przemiału.

    Xenocide

  • 14. Data: 2009-03-08 17:36:18
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    szczurwa <s...@g...com> napisał(a):

    > http://www.tesco.pl/twoje-finanse/karta-kredytowa.ph
    >
    > Z ubezpiecze=F1 mo=BFna si=EA wykpi=E6.

    Ja natomiast nie mogę się dokopać kosztów użytkowania karty:
    - wydanie,
    - użytkowanie (abstrahując zwolnienie z opłaty ilością i wielkością operacji),
    - itp. (Nie znalazłem TOiP).

    Mógłby ktoś z użytkowników podzielić się tymi informacjami :)

  • 15. Data: 2009-03-08 18:38:24
    Od: jackyx <j...@g...com>

    Też nie mogę znaleźć TOP, ale jak był to 18 zl koszt roczny karty, za
    wydanie 0 zł jak będzie 5 transakcji na min 100 zł łącznie. Premia 50
    zł do zwrotu jeśli zrezygnujesz z karty do 6 miesięcy. Karata Lukasa i
    ma upusty jak Maxima.

  • 16. Data: 2009-03-08 18:41:17
    Od: jackyx <j...@g...com>

    top
    http://tesco.pl/twoje-finanse/pobierz/Karta-TESCO_ta
    bela-oplat.pdf

  • 17. Data: 2009-03-08 20:21:35
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Mithos pisze:

    > Ja z Tesco i podobnych sklepów nie korzystam. Zakupy robie w lokalnym
    > sklepie "Społem" :)

    I korzystasz z karty rabatowej na 5% Spolem?
    Fajna sprawa - a jak jaszcze sie placi np karta Era Polbanku to "rabat"
    sie poglebia :)

  • 18. Data: 2009-03-08 20:22:31
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    krzysztofsf pisze:
    > I korzystasz z karty rabatowej na 5% Spolem?

    Przy kwotach jakie wydaje to bezsensu.

    --
    Mithos

  • 19. Data: 2009-03-08 20:24:31
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    jackyx <j...@g...com> napisał(a):

    > top
    > http://tesco.pl/twoje-finanse/pobierz/Karta-TESCO_ta
    bela-oplat.pdf

    tesco.pl/twoje-finanse/pobierz/Karta-TESCO_tabela-op
    lat.pdf

    Dziękuję Ci jackyx :)
    Cholernie zakamuflowana ta TOiP. Próbowałem iść śladem linka jaki podałeś, ale
    utknąłem na katalogu "/pobierz" którego za czorta nie udało mi się znaleźć ;)
    Może to linux sprawia mi figle czasem ?

    Wygląda na to, że oferta nie wyróżnia się od innych co-brandów - jedyną zaletą
    jest MasterCard, który częściej akceptują w niektórych krajach EU.

  • 20. Data: 2009-03-08 20:31:23
    Od: "Anna R." <a...@o...pl>

    ja korzystam i sobie bardzo chwalę sieć Społem

    robię tam zakupy non stop i popieram polski kapitał

    Społem naprawde jest OK i wbrew stereotypom duzo się zmieniło