  • 21. Data: 2009-03-21 07:23:04
    Temat: Re: Promo 50 złotych gratis Tesco MC
    Od: aceJacek <a...@w...olewaczers.eu.org.invalid>

    Dnia Sun, 8 Mar 2009 07:25:21 -0700 (PDT), szczurwa napisal:
    > Może jednak ktoś się skusi ?

    Mam od kilku miesiecy. Jak zakładałem był rabat chyba 20 PLN.

    Używam ją tylko do zakupów w Tesco (choć na wszystkie transakcje dają ponoć 1%
    upustu), dzięki temu wreszcie wiem, ile wydaję na ŹARCIE :-)

    Wady są oczywiste: brak podglądu w sieci, wyciągi tylko papierowe.
    W efekcie mam na niej jakiś minimalny limit, akurat na spożywkę
    i tankowanie (stacja benz. Tesco).

    smacznego, aceJacek

    --
    http://olewaczers.eu.org
    ...a na zewnatrz jest 1.8 st.C

  • 22. Data: 2009-03-21 19:30:47
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 21 Mar, 08:23, aceJacek <a...@w...olewaczers.eu.org.invalid>
    wrote:

    Zawsze trafiam do Tesco w późnych godzinach wieczornych. POK jest już
    zamknięty, przez co do tej pory nie mam tej karty...

  • 23. Data: 2009-03-21 20:32:31
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    > Używam ją tylko do zakupów w Tesco (choć na wszystkie transakcje dają ponoć 1%

    Od 1 lutego nie ma tego rabatu na wszystkie zakupy. Co do zakupów w
    Tesco nie mam pewności. Korzystam z rozłożenia zakupów na 5 rat.

  • 24. Data: 2009-03-21 20:48:08
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Od 1 lutego nie ma tego rabatu na wszystkie zakupy. Co do zakupów w
    > Tesco nie mam pewności. Korzystam z rozłożenia zakupów na 5 rat.

    to w kerfurze jest 1,5% na wszystko i promocyjnie + 1,5% na wszystko
    czyli obecnie 3% na wszelkie zakupy

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 25. Data: 2009-03-21 22:20:25
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    > to w kerfurze jest 1,5% na wszystko i promocyjnie + 1,5% na wszystko
    > czyli obecnie 3% na wszelkie zakupy
    >
    > --
    > pozdrawiam
    > RobertS

    Najbliższy kerfur mam w Krakowie :) Na razie muszę być zadowolony z
    Tesco i Auchana.

  • 26. Data: 2009-03-21 23:58:52
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 21 Mar, 21:48, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    > to w kerfurze jest 1,5% na wszystko i promocyjnie + 1,5% na wszystko
    > czyli obecnie 3% na wszelkie zakupy

    Szybko powiem żonie..:-)

  • 27. Data: 2009-03-22 00:07:18
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 21 Mar, 23:20, "k...@g...pl"
    <k...@g...pl> wrot

    > Najbliższy kerfur mam w Krakowie :) Na razie muszę być zadowolony z
    > Tesco i Auchana.

    Wielkiego zmartwienia nie ma. Promo 3% tyko do 11 kwietnia, potem
    standard 1,5 %..:-(

  • 28. Data: 2009-03-22 02:03:22
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    szczurwa pisze:
    > On 21 Mar, 23:20, "k...@g...pl"
    > <k...@g...pl> wrot

    > Wielkiego zmartwienia nie ma. Promo 3% tyko do 11 kwietnia, potem
    > standard 1,5 %..:-(

    LOL
    Strasznie dużo byś zaoszczędził przy zakupach za 200 zł. Całe 6 zł :-)

    --
    animka

  • 29. Data: 2009-03-22 08:55:36
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 22 Mar, 03:03, animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> wrote:

    > LOL
    > Strasznie dużo byś zaoszczędził przy zakupach za 200 zł. Całe 6 zł :-)

    Na tej grupie są ludzie zakładający dziesiątki rachunków na jakieś
    drobne kwoty, żeby zarobić te sześć złotych..! A nadto, "mieć sześć
    złotych i nie mieć, to razem dwanaście złotych", jak mi kiedyś
    klarował pewien poznaniak..!

  • 30. Data: 2009-03-22 10:01:06
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-03-22, szczurwa <s...@g...com> wrote:

    [...]

> [...]
    > drobne kwoty, żeby zarobić te sześć złotych..! A nadto, "mieć sześć
    > złotych i nie mieć, to razem dwanaście złotych", jak mi kiedyś

    A to z Sapkowskiego raczej cytat (saga o Wiedźminie).

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl