  • 31. Data: 2009-03-22 11:12:46
    Temat: Re: Promo 50 złotych gratis Tesco MC
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 22 Mar, 11:01, Wojciech Bancer <p...@p...pl> wrote:

    > A to z Sapkowskiego raczej cytat (saga o Wiedźminie).

    Kolega twierdził, że ową mądrość przywiózł z Chorwacji..;-)

  • 32. Data: 2009-03-24 22:01:57
    Od: aceJacek <a...@w...olewaczers.eu.org.invalid>

    Dnia Sat, 21 Mar 2009 13:32:31 -0700 (PDT), k...@g...pl napisal:

    > Od 1 lutego nie ma tego rabatu na wszystkie zakupy. Co do zakupów w
    > Tesco nie mam pewności. Korzystam z rozłożenia zakupów na 5 rat.

    Właśnie dostałem wyciąg. Zniknęły wszystkie rabaty, również te z Tesco.
    Karta nadaje się więc jedynie do skrobania szyb w samochodzie, a zima
    się własnie skończyła. Rozpoczynam procedurę zamknięcia.

    zdrówka, aceJacek

    --
    http://olewaczers.eu.org
    ...a na zewnatrz jest -2.8 st.C

  • 33. Data: 2009-03-24 22:22:53
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 24 Mar, 23:01, aceJacek <a...@w...olewaczers.eu.org.invalid>
    wrote:

    > Właśnie dostałem wyciąg. Zniknęły wszystkie rabaty, również te z Tesco.
    > Karta nadaje się więc jedynie do skrobania szyb w samochodzie, a zima
    > się własnie skończyła. Rozpoczynam procedurę zamknięcia.

    A to dopiero, już do Tesco też dotarł kryzys ?

  • 34. Data: 2009-03-24 23:01:18
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "aceJacek" <a...@w...olewaczers.eu.org.invalid> wrote in message

    > Właśnie dostałem wyciąg. Zniknęły wszystkie rabaty, również te z Tesco.
    > Karta nadaje się więc jedynie do skrobania szyb w samochodzie, a zima
    > się własnie skończyła. Rozpoczynam procedurę zamknięcia.

    To wyrobili sie w ostatniech chwili, bo w Wwie chyba po raz ostatni tak
    bialo tej wiosny. Szkoda, ze ja nie mam karty Tesco... bede musial skrobac
    jutro normalnie ;).

    MK

  • 35. Data: 2009-03-25 11:30:11
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 25 Mar, 00:01, "MK" <m...@i...pl> wrote:

    > To wyrobili sie w ostatniech chwili, bo w Wwie chyba po raz ostatni tak
    > bialo tej wiosny. Szkoda, ze ja nie mam karty Tesco... bede musial skrobac
    > jutro normalnie ;).

    Już się wszystko topi, skrobaczka niepotrzebna. Karta Tesco też, skoro
    tak z nami grają.