  • 1. Data: 2004-01-06 09:33:41
    Temat: Promocja Fortis Banku
    Od: RobertR <R...@w...pl>

    Witam!
    FortisBank wprowadził promocję na konto w Pakiecie Srebrnym i Złotym.
    Podejrzewam, że jest to promocja na jeden rok. Czy ktoś pamięta lub wie
    ile kosztuje prowadzenie konta w Pakiecie Srebrnym bez promocji i jakie
    są inne opłaty?
    --
    Z pozdrowieniami
    RobertR.

    PS. Pisząc do mnie wytnij iksy z adresu.

  • 2. Data: 2004-01-06 09:35:01
    Temat: Re: Promocja Fortis Banku
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik "RobertR" <R...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Podejrzewam, że jest to promocja na jeden rok. Czy ktoś pamięta lub wie
    > ile kosztuje prowadzenie konta w Pakiecie Srebrnym bez promocji i jakie

    a czy wprowadzając promocję cenową sprzedawca nie ma przypadkiem obowiązku
    podać również ceny regularnej ? a może to nie dotyczy banków ...

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 3. Data: 2004-01-06 10:03:36
    Od: s...@p...onet.pl

    >Czy ktoś pamięta lub wie
    > ile kosztuje prowadzenie konta w Pakiecie Srebrnym bez promocji i jakie
    > są inne opłaty?
    > --

    te informacje sa na ich stronie www

  • 4. Data: 2004-01-06 10:15:30
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    plusz <p...@i...usun_spam.pl> wrote:

    > a czy wprowadzając promocję cenową sprzedawca nie ma przypadkiem
    > obowiązku podać również ceny regularnej ? a może to nie dotyczy
    > banków ...

    Ależ podaje.

    Na www wisi TOiP: http://www.fortisbank.com.pl/download/pdf/taryfaof.p
    df

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

  • 5. Data: 2004-01-06 11:19:10
    Od: RobertR <R...@w...pl>

    s...@p...onet.pl wrote:

    > te informacje sa na ich stronie www

    Rzeczywiście, ale przy informacji o promocji nie było żadnego linku do
    normalnych cen. Po głębszym przeszukani znalazłem TOiP
    Dzięki

  • 6. Data: 2004-01-06 19:35:44
    Od: Sebol <l...@s...pl>

    RobertR wrote:

> [...]
    > Podejrzewam, że jest to promocja na jeden rok. Czy ktoś pamięta lub wie
    > ile kosztuje prowadzenie konta w Pakiecie Srebrnym bez promocji i jakie

    Ojjjjj tam promocja - mi naliczaja po 15 zl za zlote konto mimo ze
    promocja 0 zl. Dzis z ciekawosci podskoczylem do banku i zapytalem o co
    chodzi - pracownik rezolutnie odpowiedzial, ze na pewno przy tworzeniu
    konta ktos nie zaznaczyl wlasciwej opcji i obiecal zalatwienie sprawy.
    Na razie "poprawek" nie stwierdzilem.

    Ale uroczyscie przyjmuje zaklady 1:100 ze gdy mi w koncu dolicza do
    konta nieslysznie pobrana prowizje (4x15 zl) "zapomna" o naliczeniu mi
    odsetek. Przyjmuje ktos zaklad? :D

    l...@s...pl

  • 7. Data: 2004-01-06 20:18:57
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Sebol <l...@s...pl> wrote:

    > Ale uroczyscie przyjmuje zaklady 1:100 ze gdy mi w koncu dolicza do
    > konta nieslysznie pobrana prowizje (4x15 zl) "zapomna" o naliczeniu
    > mi odsetek. Przyjmuje ktos zaklad? :D

    Tak - ja przyjmuję. Mogę zagrać max o 10 PLN kontra Twoim 1000 PLN :D

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

  • 8. Data: 2004-01-08 01:03:42
    Od: Sebol <l...@s...pl>

    Piotr Grzegorz Skowroński wrote:

    > Tak - ja przyjmuję. Mogę zagrać max o 10 PLN kontra Twoim 1000 PLN :D

    chyba bys przegral - bo dzis zadzwonilem to gosc byl zdziwiony moim
    telefonem bo przeciez juz z nim rozmawialem - moze nie zauwazyl ze dalej
    kwota wisi. Zeby bylo zabawniej przypomnialem mu ze przelewy z Pl@net
    powinny tez byc za darmo co on sam skwitowal "aha, jeszcze tooo".
    Coraz zabawniej sie robi :D

    --
    l...@s...pl

  • 9. Data: 2004-01-08 08:19:48
    Od: s...@p...onet.pl

    Zeby bylo zabawniej przypomnialem mu ze przelewy z Pl@net
    > powinny tez byc za darmo co on sam skwitowal "aha, jeszcze tooo".
    > Coraz zabawniej sie robi :D

    napisz ktory to oddział lub foki i daj inicjały goscia

  • 10. Data: 2004-01-08 15:30:50
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Użytkownik <s...@p...onet.pl> wrote:
    > Zeby bylo zabawniej przypomnialem mu ze przelewy z Pl@net
    >

    > napisz ktory to oddział lub foki i daj inicjały goscia

    To niesportowe! ;)

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm