  • 11. Data: 2009-06-03 18:25:37
    Temat: Re: Promocja KK GE Money Bank
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    Szymon pisze:
    > W TOiP sporo ubezpieczeń płatnych. Można z nich zrezygnować?
    >
    > W pierwszym roku karta jest darmowa i dopiero od drugiego 85zł. Sporo, ale
    > limit 1000zł/mc nie wydaje mi się być zaporowym, szczególnie, że dość tanio
    > (25zł) można mieć kartę dodatkową.

    Mam Autokartę i nie korzystam z płatnych ubezpieczeń - można z nich
    zrezygnować.

    Raczej nie uda mi się wyrobić limitu wymaganego do zwolnienia z opłaty,
    ale oczywiście nie omieszkam zapytać banku czy jednak ze względu na
    "owocną współpracę" nie zdecyduje mi się tej opłaty odpuścić... ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 12. Data: 2009-06-04 06:07:45
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 02 Jun 2009 15:10:57 -0700, szczurwa napisał(a):

    > Promo umożliwia przeniesienie karty i skorzystanie w zamian z trzech
    > wariantów promocji: 116 dni bez odsetek, oprocentowania 12,5% lub 9,9 %
    > za raty.

    He he te 116 dni, to pewnie ma na celu, tak zamydlić obraz swoich
    finansów, danemu klientowi, aby było większe prawdopodobieństwo
    popadnięcia w długi a najlepiej w jakąś spiralę ;)

    --
    xbartx

  • 13. Data: 2009-06-04 07:13:13
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 4 Cze, 08:07, xbartx <b...@h...net> wrote:

    > He he te 116 dni, to pewnie ma na celu, tak zamydlić obraz swoich
    > finansów, danemu klientowi, aby było większe prawdopodobieństwo
    > popadnięcia w długi a najlepiej w jakąś spiralę ;)

    BPH miał kiedyś identyczną promocję, bodaj w 2005 roku. Przeżyłem ją
    bez finansowej destrukcji, a w spadku po niej została mi karta i
    rachunek w Pekao SA, będący źródłem zgryzot tego ostatniego, ponieważ
    jest totalnie bezpłatny. Promocja "116 dni" w BPH oferowała kartę
    płatna plus bezpłatny rachunej SEZAM z dostępem do usług maklerskich.
    Umowy nie wypowiedziałem, a Pekao stał się dla mnie sukcesowem tych
    ustaleń...