  • 1. Data: 2009-02-18 10:44:42
    Temat: Promocja kredytów w Getin Banku
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    Witam,

    takiej promocji dawno nie widziałem:

    http://www.kredyty.getinbank.pl/o_kredycie.html

    Oprocentowanie i prowizja
    Oprocentowanie:
    * od 840%*

    * RRSO dla kredytu 5 000 zł z okresem kredytowania 12 miesięcy wynosi 1299%
    Prowizja bankowa:
    * od 20% do 50%

    Polecam ;-)

  • 2. Data: 2009-02-19 04:22:44
    Temat: Re: Promocja kredytów w Getin Banku
    Od: MM <n...@i...pl>

    Radek Wroclawski pisze:
> [...]
    > * od 840%*
    > * RRSO dla kredytu 5 000 zł z okresem kredytowania 12 miesięcy wynosi 1299%

    Poprawili. Ktoś pomylił się o rząd wielkości wprowadzając któryś z
    parametrów.

    --
    pzdr, MM
    http://finances.pl

  • 3. Data: 2009-02-20 22:45:05
    Od: "Beniowa" <p...@i...public>

    Użytkownik "MM" <n...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Poprawili. Ktoś pomylił się o rząd wielkości wprowadzając któryś z
    > parametrów.

    A tak na marginesie, to reklamy produktow depozytowych powoli sa wypierane
    przez reklamy produktow kredytowych (rzeczony Getin, ale takze Allianz z
    Wojciechem Mannem). Czy to oznacza, ze wraca na rynek plynnosc ?

    Beniowa

  • 4. Data: 2009-02-20 22:49:32
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 20 Lut, 23:45, "Beniowa" <p...@i...public> wrote:
> [...]
    > przez reklamy produktow kredytowych (rzeczony Getin, ale takze Allianz z
    > Wojciechem Mannem). Czy to oznacza, ze wraca na rynek plynnosc ?

    Banki zebrały miliardy depozytów teraz czas z nich zrobić pożytek ;-)

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus