  • 11. Data: 2005-06-14 16:12:21
    Temat: Re: Promocja w Inteligo, bank daje 50zł?
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    >Wiec roznimy sie w postrzeganiu tych spraw i juz. A jak to
    > nazwiesz inaczej? Tworczym zarobieniem paru zlotych? ;)

    A nie? Dlaczego oczekujesz, że ktoś przejmie się dziwacznym oskarżeniem o
    "cwaniakowanie" w sytuacji, gdy nie chce zachować się tak jak sobie to w
    dziale marketingu Inteligo wymyślili?

    przyszłość/ Woody Allen

  • 12. Data: 2005-06-14 16:17:33
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Glenn wrote:
    > A nie? Dlaczego oczekujesz, że ktoś przejmie się dziwacznym
    > oskarżeniem o "cwaniakowanie" w sytuacji, gdy nie chce zachować się
    > tak jak sobie to w dziale marketingu Inteligo wymyślili?

    Ale ja nie oskarzam. Ja stwierdzam fakt. I tyle.

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 13. Data: 2005-06-14 16:18:09
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Ale ja nie oskarzam. Ja stwierdzam fakt. I tyle.

    Jaki "fakt" ? Skorzystanie z promocji to "cwaniakowanie" i to dla Ciebie
    jest fakt ;-) ?

    przyszłość/ Woody Allen

  • 14. Data: 2005-06-14 16:18:13
    Od: konkurs <k...@a...pl>

    On Tue, 14 Jun 2005 16:30:41 +0200, "Michał 'Amra' Macierzyński"
    <m...@p...pl> wrote:

    >No wiesz - za stala i podobna oplate mozna miec dostep do placowek i
    >znacznie szersza oferte produktow niz w VW Banku. I co ty na to?

    A ja na to, ze tam nie bedzie damowych wyplat ze wszystkich bankomatow i
    oprocentowanie konta ror / a'vista bedzie nizsze, wiec de facto i tak
    bedzie stratny w porowaniu z VW.

    --
    Promocja "VOLKSWAGEN BANK ZA DARMO!"
    Konto e-direct w Volkswagen Bank direct za darmo:

  • 15. Data: 2005-06-14 16:26:15
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > A ja widze. Wiec roznimy sie w postrzeganiu tych spraw i juz. A jak to
    Mhm. Ale oczywiście 6 pln za "prowadzenie r-ku kedytowego"
    cwaniakowaniem nie jest ?
    Poza tym .... czy "wyjadanie wisienek" też uważasz za cwaniakowanie ?

    KJ

  • 16. Data: 2005-06-14 16:55:24
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    konkurs napisał(a):

    > A ja na to, ze tam nie bedzie damowych wyplat ze wszystkich bankomatow i
    > oprocentowanie konta ror / a'vista bedzie nizsze, wiec de facto i tak
    > bedzie stratny w porowaniu z VW.

    Nie "darmowe", a 1.5 zł o ile mnie pamięć nie myli. W BOŚ masz w cenie
    konta (7 zł) wypłaty bez prowizji ze wszystkich.

    K.

  • 17. Data: 2005-06-14 17:33:17
    Od: Gree <g...@T...o2.pl>

    Dnia 2005-06-14 18:55, Krystek napisał(a):

    > Nie "darmowe", a 1.5 zł o ile mnie pamięć nie myli. W BOŚ masz w cenie
    > konta (7 zł) wypłaty bez prowizji ze wszystkich.

    1.5 PLN prowizji jest w przypadku wypłat poniżej 400 PLN. Wypłaty > 400
    PLN są bezprowizyjne.

    BOŚ jest IMHO ciekawą alternatywą, warto też pomyśleć nad Fortisem (8
    PLN w sumie prowadzenie konta i opłata za kartę) - darmowe przelewy
    przez Internet oraz bezprozizyjne wypłaty z wszystkich bankomatów w
    Polsce i za granicą.

    Gree

  • 18. Data: 2005-06-14 17:43:29
    Od: Marcin Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com>

    Glenn napisał(a):

    > Jaki "fakt" ? Skorzystanie z promocji to "cwaniakowanie" i to dla Ciebie
    > jest fakt ;-) ?

    To ze mnie jest chyba jakiś super zfaniak ;-D
    Założyłem konto (bez karty), skasowałem ich na 250zł i konto zamknąłem.
    Nie zarobili na mnie nawet złotówki za przelew bo przelałem innej osobie
    z kontem w Yntelygo i wypłaciła mi kartą ;-D

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 19. Data: 2005-06-14 18:48:52
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Kamil Jońca wrote:
    > Poza tym .... czy "wyjadanie wisienek" też uważasz za cwaniakowanie ?

    Rany. Przeciez wiadomo, ze sam podobnie robie (znacyz nie otwieram dla 50
    zlotych - ale wlasnie wyjadam wisineki). I moge stwierdzic, ze tez
    cwaniakuje. I stwierdzam fakt. Wiec ja serio nie wiem o co biega?
    Bank potraktuje moja osobe jako cwaniaczka. Proste? Chyba tak - a tu jakies
    glosy oburzenia, ze nazywam cos po imieniu..

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 20. Data: 2005-06-14 18:58:30
    Od: "kuba" <k...@g...pl>

    > Porównaj sobie czas jaki jest potrzebny by poswięcić na założenie rach. i
    > wypowiedzenie umowy.

    1.Otwarcie rachunku > 30 sekund...
    2.Wypowiedzenie > wydrukowanie, wypelnienie, wlozenie do koperty inteligo > 2min.

    > Koszty poleconego, koszty ew. rozmów, koszty przelewu do banku, zamrożenia
    > pieniędzy na saldo, miesięczna terminowość wypowiedzenia itp.

    1.Kurier przyjezdza i przywozi wszystko > koszt 0zł
    2.Koszt rozmowy aktywowana konta > 0800 0zł
    3.Wpłata na konto w PKO BP > 0zł
    4.Przelew 50zł i tych 500zł na konto w PKO BP lub znajomego w Inteligo > 0zl

    [nie aktywujemy karty :) ]

    > Na pierwszy rzut oka się nie opłaca, a dodatkowo w archiwum jest trochę
    > postów, typu "nie zamknęli mi konta" i potem trzeba latać i odkręcać. ;-)

    1. Opłaca się > ~50zł dochodu!

    > S pozdravem,
    > August

    a tez pozdrawiam...