  • 21. Data: 2005-06-14 19:05:49
    Temat: Re: Promocja w Inteligo, bank daje 50zł?
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
    > Bank potraktuje moja osobe jako cwaniaczka. Proste? Chyba tak - a tu
    > jakies glosy oburzenia, ze nazywam cos po imieniu..

    Ale ty stosujesz IMHO dwa imiona.
    Jeżeli bank działa pod wpływem rachunku ekonomicznego to jest promocja.
    Jeżeli Klient działa pod wpływem rachunku ekonomicznego to cwaniakowanie.

    Bogdan B.

  • 22. Data: 2005-06-14 19:10:10
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Bogdan B. wrote:
    > Jeżeli bank działa pod wpływem rachunku ekonomicznego to jest
    > promocja. Jeżeli Klient działa pod wpływem rachunku ekonomicznego to
    > cwaniakowanie.

    sytuacja a) wygrany-wygrany. Sytuacja b) wygrany - przegrany.
    O ile w pierwszym przypadku jest to oplacalne dla banku i klienta i
    przyszlych klientow, to drugi przyklad powoduje, ze zbyt duza liczba
    cwaniakujacych klientow powoduje, ze bank probuje sobie odbic to na
    zdobytych klientach itp.
    Klient zarabia 50 zl, bank traci kilkakrotnie wiecej. A ze nie jest
    instytucja charytatywna, to zaczyna szukac zarobku gdzie indziej.

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 23. Data: 2005-06-14 19:18:56
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Chyba tak - a tu
    > jakies glosy oburzenia, ze nazywam cos po imieniu..

    Bo Michałku korzystanie z promocji to nie "cwaniakowanie". A Ty to tak
    przedstawiasz i na dodatek nazywasz to "faktem" ;-)

    przyszłość/ Woody Allen

  • 24. Data: 2005-06-14 19:22:24
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > przyszlych klientow, to drugi przyklad powoduje, ze zbyt duza liczba
    > cwaniakujacych klientow powoduje, ze bank probuje sobie odbic to na
    > zdobytych klientach itp.

    Z całym szacunkiem, ale chrzanisz :-) SKĄD wiesz, że z 10 klientów, którzy
    skorzystają z okazji otrzymania 50 PLN za free nie znajdzie się jeden taki,
    na którym bank w przyszłości zarobi tyle, że odbije sobie stratę na
    pozostałych?

    > Klient zarabia 50 zl, bank traci kilkakrotnie wiecej. A ze nie jest
    > instytucja charytatywna, to zaczyna szukac zarobku gdzie indziej.

    I co? Może klient ma miec z tego powodu poczucie winy ;-)

    przyszłość/ Woody Allen

  • 25. Data: 2005-06-14 19:42:55
    Od: "usenetowicz" <u...@g...pl>

    napisał w wiadomości news:d8n8qo$pvt$1@news.onet.pl...
    > Bank potraktuje moja osobe jako cwaniaczka. Proste? Chyba tak - a tu
    > jakies glosy oburzenia, ze nazywam cos po imieniu..

    Jest jakaś czarna lista cwaniaczków "tych klientów nie obsługujemy" ?

  • 26. Data: 2005-06-14 19:44:29
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Glenn wrote:
    > Bo Michałku korzystanie z promocji to nie "cwaniakowanie". A Ty to tak
    > przedstawiasz i na dodatek nazywasz to "faktem" ;-)

    Korzystanie z promocji to nie cwaniakowanie. Zalozenie konta, zeby tylko
    zgarnac kase - w moim odczuciu czyms takim jest. I EOT

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 27. Data: 2005-06-14 19:44:32
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński"
    <m...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Ale ja nie oskarzam. Ja stwierdzam fakt. I tyle.

    No taaaaak. Fakt przez duze K ;-)

    marekz

  • 28. Data: 2005-06-14 19:45:07
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Korzystanie z promocji to nie cwaniakowanie. Zalozenie konta, zeby
    > tylko zgarnac kase - w moim odczuciu czyms takim jest. I EOT

    Aha, czyli nie "fakt" a "odczucie" :-) To zmienia postać rzeczy - EOT jak
    najbardziej na miejscu :-)

    przyszłość/ Woody Allen

  • 29. Data: 2005-06-14 19:47:56
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    usenetowicz wrote:
    > Jest jakaś czarna lista cwaniaczków "tych klientów nie obsługujemy" ?

    Jakos tam probuja sie bronic przed tym i promocja nie obejmuje osob, ktore
    juz kiedys tam konto mialy.

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 30. Data: 2005-06-14 20:17:47
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

> [...]

    > Klient zarabia 50 zl, bank traci kilkakrotnie wiecej. A ze nie jest
    > instytucja charytatywna, to zaczyna szukac zarobku gdzie indziej.

    To że jeżeli są straty na klientach pozyskanych w promocji to bank próbuje
    je zrekompensować jest jasne. Ale uważam że należy traktować bank jak
    dorosłego. To nie klient ma dbać o sytuację ekonomiczną banku, martwić się
    jeżeli bank ponosi straty na promocji itd. Mnie to nie wzrusza (z wyjątkiem
    upadłości i niewypłacalności ;-) ). Mnie interesuje zestaw potrzebnych usług
    po niskich cenach. Jeżeli ceny wzrosną to nie mam przecież obowiązku kupować
    tych usług.

    Bogdan B.