  • 1. Data: 2005-09-04 10:50:42
    Temat: Promocje w Inteligo - są jeszcze takie jak dawniej ?
    Od: "Adek" <A...@w...pl>

    Witam
    Wie ktoś czy Inteligo oferuje jakieś promocje gdy zakłada się nowe konto ?
    Na oficjalnej stronie
    http://www.inteligo.pl/infosite/nowosci_main_promocj
    e_lista.htm
    nie ma nic konkretnego oprócz rabatów na zakupy, ale może są jeszcze jakieś
    dodatkowe bonusy ( w stylu extra 50 zł na start :-) ).
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-09-04 11:15:33
    Od: "Przemek" <c...@p...pf.pl>

    Użytkownik "Adek" <A...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nie ma nic konkretnego oprócz rabatów na zakupy, ale może są jeszcze
    > jakieś dodatkowe bonusy ( w stylu extra 50 zł na start :-) ).

    Takie promocje z tego co pamiętam to były, ale z systemu partnerskiego
    bankier.pl. I dostawało się wtedy jak zakładałeś konto przez bankier.pl.

    http://bankier.pl/centrum/sp/article.html/Nowa-SUPER
    PROMOCJA-Inteligo.html?article_id=1338138&type_id=42
    &order=priority

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 3. Data: 2005-09-04 15:59:15
    Temat: Re: Promocje w Inteligo - s? jeszcze takie jak dawniej ?
    Od: Bronislaw Wolyniec <w...@S...poczta.onet.pl>

    "Adek" <A...@w...pl> napisal(a):

    Witam!

    >Wie ktoś czy Inteligo oferuje jakieś promocje gdy zakłada się nowe konto ?

    Akurat od 1 wrzesnia (do 31.10) jest promocja polegajaca na zwolnieniu
    z oplat przez pol roku. I to jakich oplat! Brak oplat za prowadzenie
    konta, brak oplat przelewy(!), brak oplat za karte Visa Electron.
    Dodatkowo przez dwa miesiace mozna korzystac z serwisu SMS za free.
    Aby skorzystac z tej promocji nalezy zalozyc konto Inteligo poprzez
    strone uczestniczaca w programie partnerskim Bankiera. Takich warunkow
    nie otrzyma sie na stronie Inteligo!
    Przykladem strony z PP Bankiera jest moja skromna strona ;)
    http://www.bwportal.pl

    --
    BW,
    http://www.bwportal.pl

  • 4. Data: 2005-09-04 16:06:19
    Od: "Przemek" <c...@p...pf.pl>

    Użytkownik "Bronislaw Wolyniec" <w...@S...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:q96mh191ri2a1a3ej3cvkc7rimuiqjiej0@4ax.com...
> [...]
    > nie otrzyma sie na stronie Inteligo!
    > Przykladem strony z PP Bankiera jest moja skromna strona ;)

    Kolejny co uważa tą grupę za bezpłatne miejsce na ogłoszenia!!!!
    Chyba ja udzieliłem mu już takich informacji a Ty po co się powtarzasz po
    to, żeby zyskać 50zł za jego zalożone konto i kierujesz go na swoją
    stronę!!!!

    Przemek

  • 5. Data: 2005-09-04 16:15:45
    Od: Bronislaw Wolyniec <w...@S...poczta.onet.pl>

    "Przemek" <c...@p...pf.pl> napisal(a):

    Witam!

> [...]
    >Chyba ja udzieliłem mu już takich informacji a Ty po co się powtarzasz po
    >to, żeby zyskać 50zł za jego zalożone konto i kierujesz go na swoją

    Pod odnosnikiem, ktory podales nie ma mozliwosci zalozenia konta
    Inteligo tak, by skorzystac z tej promocji.

    --
    BW,
    http://www.bwportal.pl

  • 6. Data: 2005-09-04 17:20:47
    Od: "Przemek" <c...@p...pf.pl>

    Użytkownik "Bronislaw Wolyniec" <w...@S...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:s77mh11v5rlj19oui2p4q10tg10rjnjrfo@4ax.com...
    > "Przemek" <c...@p...pf.pl> napisal(a):
    >
    > Witam!

    > Pod odnosnikiem, ktory podales nie ma mozliwosci zalozenia konta
    > Inteligo tak, by skorzystac z tej promocji.

    Ja to wiem!!!! Podalem link na którym może sie dowiedzieć o tej
    promocji!!!!!

    Spamerom dziękujemy!!!!!!

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 7. Data: 2005-09-04 21:52:36
    Od: mlody_book <m...@g...pl>

    Adek napisał(a):
> [...]
    > nie ma nic konkretnego oprócz rabatów na zakupy, ale może są jeszcze jakieś
    > dodatkowe bonusy ( w stylu extra 50 zł na start :-) ).

    Zainteresowanych tematyką komputerów może zaciekawić ta promocja:
    http://www.pcworld.pl/inteligo/ Moja prenumerata już się zakończyła i
    gdyby nie debet pewnie bym zamknął konto i założył ponownie ;-) Uwaga -
    może być istotne, żeby wniosek wypełniać z linku na dole strony. Można
    też coś na allegro uzyskać chyba, ale to nie mój rewir ;-)

    --
    "- Why do they call him a bullet dodger?
    - Because he dodges bullets, Avi." (Snatch)