  • 1. Data: 2002-07-10 06:12:56
    Temat: Promocje w mBanku a jakosc klientow.
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Ostatnio pojawila sie informacja z mBanku, ze maja juz na kontah 1,54 mld
    zlotych przy 300 tys klientow.
    Jak widac - Pustelnikowe promocje nagonilo tylko 0,04 mld zlotych ;) i kilka
    tysiecy klientow - cos podobnego do Inteligo..
    Widac, ze niedlugo beda sprzedawac mBank.
    BRE nie zarobil na ITI, na Elektrimie chyba tez nie... A jak nie zarobi na
    mBanku, to ktos z zarzadu moze isc na emeryture wczesniejsza ;)))

    Miejmy nadzieje, ze jak juz wejdzie mBank w calosci na gielde rozszerza
    oferte???

    Popatrzcie tez z drugiej strony na Multibank - niedlugo bedzie to bank z
    chyba najlepsza oferta na rynku...

    --

    -----
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-07-10 06:32:52
    Temat: Re: Promocje w mBanku a jakosc klientow.
    Od: "Jurek" <j...@a...net>

    To fakt, uważam że MultiBank ma najlepszą ofertę na rynku, tylko... chyba
    wcale nie jest tak łatwo wziąść u nich ten kredyt jak mówią...

  • 3. Data: 2002-07-10 07:09:16
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

> [...]
    kilka
    > tysiecy klientow - cos podobnego do Inteligo..

    Bo żeby nagonić kasę, trzeba dać konkurencyjne oprocentowanie

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 4. Data: 2002-07-10 07:48:33
    Od: "Luzak" <nie_dam@bo_by_mnie.spamowali.pl>

> [...]
    > BRE nie zarobil na ITI, na Elektrimie chyba tez nie... A jak nie zarobi na
    > mBanku, to ktos z zarzadu moze isc na emeryture wczesniejsza ;)))

    no ale to przecież oczywiste było, promocjami typu inteligo robi się ilość a
    nie jakość, trudno sobie wyobrazić żeby ktoś lokował duże sumy w banku tylko
    dlatego że może później wygrać wyjazd z Pustelnikiem -

  • 5. Data: 2002-07-10 11:06:04
    Od: m...@i...pl (Adam_mb)

    >To fakt, uwa?am ?e MultiBank ma najlepszą ofert? na rynku, tylko... chyba
    >wcale nie jest tak ?atwo wziąś? u nich ten kredyt jak mówią...

    a mnie ostatnio znajomy zachwalal ichniejsze "plany finansowe"... i przenosi
    tam swoj kredyt... /a nawet mu nie polecalem multi, sam poszedl, za reklama?/

    --
    <xml-sig>
    <header> Adam