  • 11. Data: 2010-06-22 12:37:02
    Temat: Re: Proponuję podział PolskiI wg mapy wyborczej na pd- wsch. PIS i Zach.PO
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "eost"

    > A w ogóle to nie były wybory prezydenckie? Jeśli ktoś, przykładowo, oddał
    > głos na rzeczonego JKM, to na którą partię głosował - PO czy PIS?

    Nie jestem naganiaczem zadnej z tych partii więc sie kieruję "lubieniem".
    Nie lubię jarkacza.
    Albo to oleję, albo zaglosuje mu na złość.

    Fatalnie, ale nie mogę głosowac na siebie, więc to zawsze bedzie nie do
    końca szczere.

  • 12. Data: 2010-06-22 12:45:09
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "skippy" <a...@n...ma> napisał w wiadomości

> [...]
    > Albo to oleję, albo zaglosuje mu na złość.
    >
    > Fatalnie, ale nie mogę głosowac na siebie, więc to zawsze bedzie nie do

    A musze dodać że mnie PO wk...wiło zachowaniem prezesa jednej ze znanych
    państwowych spółek wobec załogi + wjazdem na tory ozenienia jej w egzotyczne
    rejony, więc raczej mam to w dupie.

    Pójdę i skreślę obu złotoustych, żeby jakiś mądrala nie zrobił tego za mnie
    tylko skutecznie.

    Dzieki temu będę mógł dalej narzekać na obu.

    Bo jak zagłosuję na jarkacza, to nie będe mógł narzekac na jarkacza tylko
    napisac tu ze byłem głupi albo siedziec cicho.
    To samo z gajowym.

    Chyba tak własnie, ale jeszcze zobaczymy.

  • 13. Data: 2010-06-22 13:07:42
    Od: TT <t...@o...pl>

    skippy napisał(a):

    > Użytkownik "TT"

    > A to oddzielcie sobie swój KRUS od ZUS i płaćcie se świadczenia z tego
    > co uzbieracie w KRUS.
    > Popieram w pełni.
    > Gdzie się podpisać?

    Dzięki odcięciu masy urzędniczej, która pozostanie w Wawie,
    zaoszczędzimy ogromne pieniądze.

    W ramach przyjaźni pomiędzy narodami, pozostawimy wam naszego
    najlepszego biznesmena z Biłgoraja, który spowoduje, że wasze państwo w
    końcu będzie Państwem Przyjaznym!

    TT.

  • 14. Data: 2010-06-22 13:10:35
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "TT" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > biznesmena z Biłgoraja, który spowoduje, że wasze państwo w końcu będzie

    Ale na pewno na tym lepiej wyjdziecie, niż my?
    Jesli tak, to sie ze swoimi pieniędzmi przeprowadzam do was.
    Zero problemu.

  • 15. Data: 2010-06-22 13:17:37
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Ale nam sie Skippy wyrobil. Nie poznaje goscia:)

    D.

  • 16. Data: 2010-06-22 13:24:23
    Od: TT <t...@o...pl>

    Dieter napisał(a):
    > Ale nam sie Skippy wyrobil. Nie poznaje goscia:)

    Ale lepiej niech pozostanie u siebie.

    TT.

  • 17. Data: 2010-06-22 13:36:40
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Ale nam sie Skippy wyrobil. Nie poznaje goscia:)

    Hehe Dieter, nigdy nie miałem wątpliwości że o michę swojego dzieciaka muszę
    dbać ja sam, bo wszyscy ew. oprócz mojej siostry, mają to głeboko w dupie.

    Mamy dwie szczerości: swoją oraz nadaną.
    Każdego, kto ma swoją szanuję - więc Ciebie też.

    Pozdrawiam

  • 18. Data: 2010-06-22 13:38:15
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    > Ale lepiej niech pozostanie u siebie.

    OK każdy już wie o co chodzi. Wyręczyłeś mnie:)))

  • 19. Data: 2010-06-22 13:53:40
    Od: eost <"eost[NOSPAM]"@o2.pl>

    > Nie jestem naganiaczem zadnej z tych partii więc sie kieruję "lubieniem".
    > Nie lubię jarkacza.
    > Albo to oleję, albo zaglosuje mu na złość.

    Okej, rozumiem.
    Nie lubię po prostu upraszczania i takich symetrycznych podziałów, bo
    się nie mieszczę na kresce podziału. W ogóle na kresce jest zazwyczaj za
    mało miejsca - nawet na getto.

    http://www.magnumphotos.com/CoreXDoc/MAG/Media/TR3/8
    /6/8/b/PAR64485.jpg
    http://www.magnumphotos.com/CoreXDoc/MAG/Media/TR3/0
    /c/5/1/PAR189082.jpg

    --
    eost.

  • 20. Data: 2010-06-22 15:54:18
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    TT wrote:

    > Ja nawet chętnie bym się zgodził, ale pod warunkiem, że do
    > części PO będzie należała cała szara, betonowa Warszawa, ze
    > wszystkimi urzędasami, z tym całym swoim długiem publicznym
    > wygenerowanym przez fachowców Belkę, Balcerowicza itp. i
    > nadmuchanymi do granic możliwości podatkami.
    > Stolicą części pd-wsch mógłby zostać piękny Kraków.

    A juści ! Gdyby tak zrobić, to mogłoby się skończyć dość
    brutalnymi zamieszkami ;) Proponuję przyjrzeć się danym z
    PKW. Wyraźnie trzeba by wydzielić "Wolne Miasto Kraków :D
    należące do pd- wsch. Polski..

    Kraków: http://prezydent2010.pkw.gov.pl/PZT/PL/WYN/W/126101.
    htm
    Powiat krakowski: