  • 1. Data: 2009-09-10 12:58:55
    Temat: Prośba
    Od: "Jupi" <s...@j...pl>

    Witam!
    Wtopiłem znacznie na GPW
    nie liczę na grupie na jakiegoś samarytanina ale na pomoc - polecenie
    jakiegoś tradera, gościa który za umowny % poprowadzi mój portfel

    P.S.
    głupawym cwaniaczkom z góry dziękuję za sarkastyczne komentarze

  • 2. Data: 2009-09-10 13:07:16
    Temat: Re: Prośba
    Od: "DJ \(stopazwrotu.pl\)" <d...@a...pl>

    Jak znajdziesz takiego gościa, który się zgodzi, to na bank wtopisz jeszcze
    więcej.

    DJ

  • 3. Data: 2009-09-10 13:08:27
    Od: "kigam" <p...@g...com>

    Użytkownik "Jupi" <s...@j...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > P.S.
    > głupawym cwaniaczkom z góry dziękuję za sarkastyczne komentarze

    W ten sposób jest mało prawdopodobne byś znalazł dobrego zarządzającego, a
    jak znajdziesz to skąd będziesz wiedział, że jest dobry jak Ci nie pokaże
    historii swojego rachunku. Raczej poszukaj wśród znajomych.

    Pzdr

  • 4. Data: 2009-09-10 13:10:41
    Od: "Jupi" <s...@j...pl>

    A jak powinienem szukać ?

  • 5. Data: 2009-09-10 13:11:42
    Od: "flower" <f...@w...pl>

> [...]
    > nie liczę na grupie na jakiegoś samarytanina ale na pomoc - polecenie
    > jakiegoś tradera, gościa który za umowny % poprowadzi mój portfel

    A co będzie gdy zacznie tracić?

    Masz takie coś na stopazwrotu.pl. Wykupujesz abonament, podawane są poziomy
    wejścia i wyjścia (aha, chodzi o kontrakty na Wig20), plus jakieś dwa czy
    trzy systemy... Chyba niewiele się to różni od "gościa który za umowny %
    poprowadzi mój portfel".

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

  • 6. Data: 2009-09-10 13:25:31
    Od: " XXL" <d...@W...gazeta.pl>

    Jupi <s...@j...pl> napisał(a):

    Witam!
    Wtopiłem znacznie na GPW
    nie liczę na grupie na jakiegoś samarytanina ale na pomoc - polecenie
    jakiegoś tradera, gościa który za umowny % poprowadzi mój portfel

    Po pierwsze to giełda w tej chwili przypomina beczkę prochu.
    W ciągu pół roku od końca lutego indeksy odbiły ponadprzeciętnie a gospodarka
    światowa nadal kuleje.
    Poza tym mamy wrzesień i wkrótce październik a to chyba dwa najgorsze miesiące
    w roku dla posiadaczy akcji.
    Jednym słowem teraz jest pora na sprzedawanie i dopiero po głębszych spadkach
    na powrót do akcji.

  • 7. Data: 2009-09-10 14:12:00
    Od: "Tomek" <t...@S...pl>

    > Witam!
    > Wtopiłem znacznie na GPW
    > nie liczę na grupie na jakiegoś samarytanina ale na pomoc - polecenie
    > jakiegoś tradera, gościa który za umowny % poprowadzi mój portfel

    Ile to jest znacznie i ile jesteś jeszcze w stanie środków zainwestować.
    Dalsza gra to dalsze ryzyko. Może lepier rozważyć pogodzenie się z porażką i
    zacząć żyć normalnie?

  • 8. Data: 2009-09-10 14:19:49
    Od: "Virck" <v...@v...net>

    " XXL" <d...@W...gazeta.pl> wrote in message
> [...]
    > miesiące
    > w roku dla posiadaczy akcji.
    > Jednym słowem teraz jest pora na sprzedawanie i dopiero po głębszych

    Myslisz jak tlum, a tlum nigdy nie ma racji....
    Ja znam takich co czekaja od konca kwietnia...Sell in May and go away do
    mnie szczerzyli zeby i szydzili....-;)))

  • 9. Data: 2009-09-10 14:30:26
    Od: skawet <s...@o...eu>

    proponuje fundusz inwestycyjny
    za % inwestują twoją kasę

  • 10. Data: 2009-09-10 15:07:47
    Od: games <g...@g...home.pl>

    Jupi pisze:
> [...]
    >
    > P.S.
    > głupawym cwaniaczkom z góry dziękuję za sarkastyczne komentarze

    Chlopie zabieraj sie szybko zanim to wszystko nie pierdolnie, sprzedaj
    te gowno warte papiery i kup zloto srebro albo cos co ma naprawde
    wartosc. Chinczyki pra na zloto wiec na 99% nie stracisz a papier
    wartosciowy polskich super ferm wart jest tyle co papier toaletowy.

    Ewentualnie mozna wejsc w Yuana na 3-4 lata i wezmiesz pozniej 200%

    Polska gielde zostaw burakom z warszawy oni wycyckaja kazdego z kasiory
    to jedyna zaleta tej gieldy .