  • 1. Data: 2009-01-29 11:21:21
    Temat: "Prosta Pożyczka" w Getin Banku - dzwonią do pracodawcy?
    Od: Sheen <z...@v...pl>

    Chcę wziąć "Prostą Pożyczkę" w Getin Banku, przy której wymagane jest
    jedynie oświadczenie o dochodach. Czy bank dzwoni do pracodawcy, żeby
    sprawdzić, czy jestem tam zatrudniony? Czy pracodawca musi wysłać do
    nich jakiś dokument potwierdzający dochód?

    Jeśli mój dochód NETTO to 4000 zł to czy dostanę pożyczkę na 20 tys. na
    4 lata? (rata wychodzi ok. 660 zł).

  • 2. Data: 2009-01-29 16:34:49
    Od: Sheen <z...@v...pl>

    Nikt nie korzystał? Nikt nie wie?

  • 3. Data: 2009-01-30 13:14:35
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    Sheen pisze:
> [...]
    > sprawdzić, czy jestem tam zatrudniony? Czy pracodawca musi wysłać do
    > nich jakiś dokument potwierdzający dochód?
    dzwonią bardzo sporadycznie przy większych kwotach (powyżej 5 tys. zł),
    pracodawca nie musi wysyłać żadnego dokumentu
    > Jeśli mój dochód NETTO to 4000 zł to czy dostanę pożyczkę na 20 tys. na
    > 4 lata? (rata wychodzi ok. 660 zł).
    teoretycznie tak, ale zależy od tego jakie masz kredyty, jaką historię
    kredytową itd.