  • 1. Data: 2007-01-21 20:53:23
    Temat: Prosze o opinie
    Od: "ra9om1ak" <r...@o...pl>

    Witam

    ... odnosnie konta osobistego w VWbank. Obsluga online, fachowosc
    konsultantow, bezawaryjnosc, szybkosc ksiegowania przelewow etc. Czytam
    grupe na biezaco, ale moze ktos cos dopowie ciekawego...

    BTW, ktory bank jest zblizony do idealu wedlug Was, jezeli chodzi o obsluge
    konta osobistego online ?

    Dziekuje, zyczac milego wieczoru.

    --
    P.
    radomiak[MALPA]o2.pl

  • 2. Data: 2007-01-21 21:22:04
    Temat: Re: Prosze o opinie
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    ra9om1ak napisał(a):
> [...]
    > grupe na biezaco, ale moze ktos cos dopowie ciekawego...
    >
    > BTW, ktory bank jest zblizony do idealu wedlug Was, jezeli chodzi o

    VW Bank direct to dobry bank, fajne konto osobiste + konto
    oszczednosciowe. Koszty roczne to ewentualnie oplata za token.
    Darmowe przelewy. Konsultanci w miare kompetentni.

    Minus za brak mozliwosci wplaty gotowkowej na konto oraz prowizja przy
    wyplacie z bankomatu <400zl. Bankowosc elektroniczna dosc siermiezna.

    Do prostego bankowania sie nadaje chociaz osobiscie wolę mBank. Ma
    lepszy serwis transakcyjny, smsKody, SFI, niezle konto oszzcednosciowe.
    Mnostwo bezprowizyjnych bankomatow (z bzwbk mozna wyplacic bez prowizji
    nawet 10zl). Natychmiastowe przelewy pomiedzy kontami. Gorzej z wplatami
    gotowkowymi. Prowizja lub wplatomaty, ktore roznie dzialaja. Przelewy
    tez platne.
    MLinki raczej wiedza bankowa nie grzesza i jest znacznie gorzej niz
    kilka lat temu. Dla mnie to pomocnicze konto. Korzystam sporadycznie i
    nie zamykam, bo brak kosztu miesiecznego.

    Wolę BZ WBK, Multibank i Citi...

    Nie ma banku idealnego dla wszystkich.
    Najpierw okreslasz swoje preferencje i potrzeby, a nastepnie mozna
    dobrac bank.

    pozdr.
    RobertS

  • 3. Data: 2007-01-22 14:38:43
    Od: Grzegorz Kamionka <k...@T...data.pl>

    RobertS pisze:

    > VW Bank direct to dobry bank, fajne konto osobiste + konto
    > oszczednosciowe. Koszty roczne to ewentualnie oplata za token.

    Tylko w przypadku Plus Konta. Przy konto e-direct jest opłata miesięczna
    za prowadzenie konta w wysokości 5 PLN (ale tu nie pobierana jest opłata
    roczna za używanie tokena).

    --
    Grzegorz Kamionka

  • 4. Data: 2007-01-22 14:46:15
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Tylko w przypadku Plus Konta. Przy konto e-direct jest opłata miesięczna
    > za prowadzenie konta w wysokości 5 PLN (ale tu nie pobierana jest opłata
    > roczna za używanie tokena).

    no to sie troche pozmienialo, jak korzystalem z e-direct to bylo za
    free...podobnie jak token do niego

    --
    pozdrawiam
    RobertS