  • 1. Data: 2004-10-16 17:26:55
    Temat: Proszę o opinie użytkowników Rafiego?
    Od: "bk" <b...@o...pl>

    Witajcie interesuje mnie opinia użytkowników Rafiego to znaczy obsługa przez
    internet, sms, linia kredytowa jak wam to się sprawuje?

  • 2. Data: 2004-10-17 07:01:53
    Temat: Re: Proszę o opinie użytkowników Rafiego?
    Od: "bk" <b...@o...pl>

    Czy to znaczy , że nikt z was nie posiada konta w Rafim?????????

  • 3. Data: 2004-10-17 08:14:41
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    bk <b...@o...pl> zapodał(a):
    > Czy to znaczy , że nikt z was nie posiada konta w Rafim?????????

    http://www.google.pl/search?hl=pl&q=rafi+bank&lr=lan
    g_pl
    To jakiś nowy bank, bo nie widzę ?
    /mspanc/

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 4. Data: 2004-10-18 04:43:13
    Od: "Marcin" <m...@W...com.pl>

    Koledze zapewne o Raifaissen chodzilo tylko tak pieszczotliwie sie odnioosl
    :)

  • 5. Data: 2004-10-18 11:43:27
    Od: Veer <v...@w...pl>

    bk wrote:

    > Witajcie interesuje mnie opinia użytkowników Rafiego to znaczy obsługa przez
    > internet, sms, linia kredytowa jak wam to się sprawuje

    od roku korzystam z obslugi przez inet jak na razie nie mam zastrzezen,
    obsluga jak dla mnie intuicyjna (w odroznieniu od np vw :-)). Co do
    innych uslug nie wypowiadam sie.

    --
    pozdrawiam
    Veer