  • 1. Data: 2008-10-11 15:14:39
    Temat: Proszę o radę
    Od: "Zofia" <Z...@Z...pl>

    Witam!

    Nie wiem co zrobić w obecnej sytuacji z pieniędzmi.
    Właśnie kończą mi się 2 duże lokaty.
    Mówi się, że nikt nie wie, jak się ten kryzys skończy
    (którego podobno w Polsce nie ma i nie będzie ;-),
    ale mówi się również, że na przestrzeni ostatnich
    100 lat były różne kryzysy, z którymi ten obecny jest
    porównywany.
    Jakie posunięcia okazały się najlepsze w przypadku
    tamtych kryzysów i czy podobieństwa pozwalają na
    wyciągnięcie wniosków co robić teraz?

    Podobno już niewiele polskich banków jest naprawdę
    polskich i podobno te naprawdę polskie są w lepszej
    sytuacji. Ale które to są te naprawdę polskie?

    Pozdrawiam
    Zofia

  • 2. Data: 2008-10-11 15:29:18
    Temat: Re: Proszę o radę
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Zofia pisze:
    > Witam!
    >
    > Nie wiem co zrobić w obecnej sytuacji z pieniędzmi.
    Możesz przelać mi. Podatek od darowizny już odprowadzę.
    Na pewno nie powinnaś wysyłać tego samego pytania w ciągu 2 godzin.

    [...]

    > Podobno już niewiele polskich banków jest naprawdę
    > polskich i podobno te naprawdę polskie są w lepszej
    > sytuacji. Ale które to są te naprawdę polskie?

    Zdefiniuj "polskie" najpierw. Poza tym nie wiem czy to ma jakieś
    większe znaczenie.

    KJ

  • 3. Data: 2008-10-11 15:37:25
    Od: "Zofia" <Z...@Z...pl>

    > Na pewno nie powinnaś wysyłać tego samego pytania w ciągu 2 godzin.
    Wysłałam, bo doszłam do wniosku, że pierwszy tytuł był niewłaściwy,
    ponadto zawierał błąd.
    Problame nie jest w tym, że wysłałam po raz drugi, z innym tytułem,
    ale w tym, że nie mogłam pierwszej wiadomości skasować.
    Kasowanie (oczywiście własnych) wiadomości jest niedostępne dla
    użytkowników neostrady.

    Pozdrawiam
    Zofia

  • 4. Data: 2008-10-11 18:43:24
    Od: poziomek <p...@g...com>

    > Jakie posunięcia okazały się najlepsze w przypadku
    > tamtych kryzysów i czy podobieństwa pozwalają na
    > wyciągnięcie wniosków co robić teraz?

    Wywołanie 2giej wojny światowej.

    >Ale które to są te naprawdę polskie?
    Skarb Państwa ma 51% udziałów w PKO BP

  • 5. Data: 2008-10-11 19:51:22
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "poziomek" <p...@g...com> wrote in message
    c.googlegroups.com...

    >Ale które to są te naprawdę polskie?
    Skarb Państwa ma 51% udziałów w PKO BP

    W BGK ma chyba nawet 100%, ale co to zmienia?

    MK

  • 6. Data: 2008-10-11 21:43:31
    Od: "Konrad M." <d...@A...chip.pl>

    Czas kupic złoto.

    Podobno Doda juz to zrobiła

  • 7. Data: 2008-10-12 00:23:09
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Konrad M." <d...@A...chip.pl> napisał w wiadomości
    > Czas kupic złoto.
    >
    > Podobno Doda juz to zrobiła

    Zaręczam ci, że akurat Rabczewska tego nie zrobila. :-)

    marekz

  • 8. Data: 2008-12-25 18:58:47
    Od: "bnb" <a...@o...pl>

    skarpeta

  • 9. Data: 2008-12-25 21:17:20
    Od: BK <b...@g...com>

    On 25 Gru, 19:58, "bnb" <a...@o...pl> wrote:
    > skarpeta

    BGK to bank panstwowy, nie jest nawet S.A.

    PKO BP, BOS, BPS, GBW, MBR to banki spolki akcyjne, w ktorych panstwo
    ma udzialy i je kontroluje.

    Bank Pocztowy jest kontrolowany przez PKO BP i Poczte Polska.

    Getin, Noble naleza do Polaka... Alior do rodziny polskiego
    pochodzenia.

    Jest jeszcze ok. 580 polskich bankow spoldzielczych.

    W BGZ S.A. skarb panstwa ma jakies 38 %.

    I nie zapominajmy, ze skarb panstwa ma malutki pakiecik w Pekao S.A.

    Tyle w temacie polskich bankow ;) Nie jest tak zle z tymi polskimi
    bankami ;-)