  • 21. Data: 2009-09-09 10:53:24
    Temat: Re: Proszę podac dane...
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    mBank? :)
    do mnie dzwonili z dzialu windykacji -z racji kilku dniowego opoznienia po
    przekroczeniu salda- (firma ktora obsluguje takze Reiffajsen), i sie pyta
    czy rozmawia z tym i z tym,
    i czy moglby Pan podac celem weryfikacji date uodzenia, ciekaw jestem co by
    bylo gdybym powiedzial nie molgbym,
    czy ktos to przerabial?

  • 22. Data: 2009-09-09 11:04:15
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    On 9 Wrz, 12:53, "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>
    wrote:
> [...]
    > czy rozmawia z tym i z tym,
    > i czy moglby Pan podac celem weryfikacji date uodzenia, ciekaw jestem co by

    A czy przed weryfikacja wspomnieli, ze sa windykacja czy dopiero po
    weryfikacji danych?

  • 23. Data: 2009-09-09 12:03:58
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Użytkownik <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    s.googlegroups.com...

    > A czy przed weryfikacja wspomnieli, ze sa windykacja czy dopiero po
    > weryfikacji danych?

    podali nazwe firmy , zreszta domyslilem sie w tych okolicznosciach, ale
    musze przyznac ze byli grzeczni i nie bylo grozb :)

  • 24. Data: 2009-09-09 13:35:15
    Od: cyklista <...@...pl>

    Użytkownik RobertS napisał:

    > no przecież może podać dane z kosmosu...jak to sprawdizsz?

    jak poda takie dane to jestem pewny że to oszust :-)

  • 25. Data: 2009-09-09 14:41:39
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Sep 8, 3:38 pm, SP1 QXL <s...@s...pl> wrote:
    > Dzwoni sobie dziś pan X, dajmy na to z banku Y, z zastrzeżonego numeru i
    > pyta czy rozmawia ze mną. Oczywiście, rozmawia, więc pytam miło w czym
    > mogę pomóc, no to Pan znó że dzwoni z banku Y i że zanim przystąpi do
    > dalszej rozmowy, musi mnie ZWERYFIKOWAĆ. Se tak od razu pomyślałem, ze

    do mnie zadzwoniła wczoraj pani z Citi (podobno, bo nie
    zweryfikowałem :-) i tak samo zapytała. I niestety nie dowiedziałem
    się co takiego ważnego ma owa Pani mi do przekazania na temat "moich
    produktów bankowych", bo nie chciała się poddać weryfikacji :-)

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski