  • 11. Data: 2011-02-04 10:54:46
    Temat: Re: Provident oszukuje... co pewnie nawet nie zaskakuje :)
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-02-04 11:22, Jan Werbinski pisze:
    > http://www.rs.pwsz.pl/pliki/Ustawa%20o%20kredycie%20
    konsumenckim%20-%20opis.pdf

    Cóż, Robert Stępień może sobie uważać, że RRSO w żadnym przypadku nie
    może przekroczyć odsetek maksymalnych. Szanujemy jego zdanie.

    --
    Liwiusz

  • 12. Data: 2011-02-04 11:51:49
    Od: BK <b...@g...com>

    On 4 Lut, 11:22, "Jan Werbinski" <j...@t...bez.maj.la> wrote:
    > http://www.rs.pwsz.pl/pliki/Ustawa%20o%20kredycie%20
    konsumenckim%20-%...

    > --
    > Jan Werbiński O0oo....._[:]) bul, bul, bul
    > Prywatnahttp://www.janwer.com/
    > Nasza siechttp://www.fredry.net/

    I nawet akceptujac smialy niczym ulanska szarza poglad Pana S. co do
    ograniczenia RRSO przez odsetki maksymalne z KC to jak Twoim zdaniem
    tlumaczy to Twoj poglad o tym, ze RRSO moze maksymalnie wynosic 26%? :)

  • 13. Data: 2011-02-04 12:44:47
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    To jak sam napisałeś jest mój pogląd.

  • 14. Data: 2011-02-04 14:09:29
    Od: BK <b...@g...com>

    On 4 Lut, 13:44, "Jan Werbinski" <ja @tralala.bez.maj.la> wrote:
    > To jak sam napisa e jest m j pogl d.
    >
    > --
    > Jan Werbi ski       O0oo....._[:]) bul, bul, bul
    > Prywatnahttp://www.janwer.com/
    > Nasza siechttp://www.fredry.net/

    Ale jakies uzasadnienie tego pogladu posiadasz?

    Bo ja generalnie jestem otwarty na rozne smiale poglady - ale w tym
    przypadku gdy przepis mowi wprost o tym, ze jest to 4 razy stopa
    lombardowa NBP (i pomijamy dyskusje czy jest tak jak sie uznaje
    powszechnie, ze chodzi o odsetki maksymalne czy jak twierdzi Pan S. i
    Ty, ze chodzi o RRSO) to trudno mi uznac, ze ktos racjonalnie myslacy
    moze miec "poglad" inny niz wynik prostego dzialania (4 x lombard -
    obecnie 5,25) dajacy generalnie 21%.

    Tekst ktory zlinkowales powoluje sie na stan z 2009 roku, ale przeciez
    nawet Ty musisz byc swiadomy zmiennosci stopy lombardowej NBP.

  • 15. Data: 2011-02-04 14:14:30
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Uzytkownik "BK" <b...@g...com> napisal w wiadomosci grup
    6g2000yqn.googlegroups.com...

> [...]
    > Ty, ze chodzi o RRSO) to trudno mi uznac, ze ktos racjonalnie myslacy
    > moze miec "poglad" inny niz wynik prostego dzialania (4 x lombard -

    Oj tam, oj tam. Czy nie uwazasz, ze po prostu dodal sobie do 21%, 5%
    wynikajace z ograniczenia poziomu prowizji. Procent jest procent i tyle...

  • 16. Data: 2011-02-04 14:16:24
    Od: BK <b...@g...com>

    On 4 Lut, 15:14, "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote:
> [...]
    >
    > Oj tam, oj tam. Czy nie uwazasz, ze po prostu dodal sobie do 21%, 5%
    > wynikajace z ograniczenia poziomu prowizji. Procent jest procent i tyle...

    Hmm to bylby kopernikowski przewrot w dziedzinie matematyki, ale w
    sumie wszystko jest mozliwe.

  • 17. Data: 2011-02-04 14:24:02
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Uzytkownik "BK" <b...@g...com> napisal w wiadomosci grup
    g2000yqa.googlegroups.com...

    > Hmm to bylby kopernikowski przewrot w dziedzinie matematyki, ale w
    > sumie wszystko jest mozliwe.

    Ten uzytkownik nie pisze zwyczajnych postów. Co drugi jego post to niezly
    przewrót intelektualny.

  • 18. Data: 2011-02-04 14:50:11
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Sie czepiacie jak baby wozu.
    Ja pozyczam na RSSO 1,2% i nawet to uwazam za lichwe.
    ;)

    --
    Jan Werbinski O0oo....._[:]) bul, bul, bul

  • 19. Data: 2011-02-04 15:00:18
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Uzytkownik "Jan Werbinski" <j...@t...bez.maj.la> napisal w wiadomosci
    grup dyskusyjnych:4d4c124c$0$2445$6...@n...neostrada
    .pl...
    > Sie czepiacie jak baby wozu.
    > Ja pozyczam na RSSO 1,2% i nawet to uwazam za lichwe.
    > ;)

    Jesli nie potrafisz dac sobie rady z finansowaniem zewnetrznym o danym
    poziomie kosztów, nie powinienes z niego korzystac. Tym bardziej jesli dales
    sie latwo przekonac, ze rzeczywisty koszt tego finansowania to 1,2% rocznie.
    Juz samo to powinno Cie zaniepokoic.

  • 20. Data: 2011-02-04 15:50:25
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    zytkownik "MarekZ" <b...@a...w.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > dales sie latwo przekonac, ze rzeczywisty koszt tego finansowania to 1,2%
    > rocznie. Juz samo to powinno Cie zaniepokoic.

    No wlasnie. Tak zrobie. Dzieki za rade
    ;)