  • 21. Data: 2017-11-28 12:28:19
    Temat: Re: Provident w reklamach podaje RRSO 160%
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 27 listopada 2017 22:04:39 UTC+1 użytkownik RobertS napisał:
> [...]
    ;P

    > ale dochód musi być z umowy o pracę, przy DG na oświadczenie nie dają

    W żabie nie wiem, bo nie klikałem we wniosek, ale w oranżadzie jest pole zatytułowane
    "Miesięczny dochód netto" - a w ikonce znaku zapytania obok jest wyraźnie, że może to
    być wynagrodzenie - np. wypłata od pracodawcy, emerytura, renta - albo, jeśli
    prowadzi się DG, to trzeba podać przychód odjąć KUP, ZUS i podatek.
    Nie ma też słowa o źródle dochodów.
    Powtarzam - tak jest tylko wtedy, gdy masz ofertę specjalną na pierwszym ekranie
    wniosku (i widać to tylko na pierwszym ekranie wniosku, nie ma nic wspomnianego jak
    przeglądasz "ofertę dla ciebie") - u mnie brzmi to tak: "Mamy dla Ciebie ofertę
    specjalną - Karta Kredytowa z limitem nawet do 4000 PLN" - i gdy wpisze się
    wnioskowaną sumę równą lub mniejszą tej ofercie specjalnej.
    Jeśli wpiszesz większą sumę trzeba podawać źródła dochodów.
    Ale nie wiem, czy nawet przy tej ofercie potem jednak nie będą chcieli jakiejś
    weryfikacji - nie testowałem bo nie chce płacić za wydanie karty.

  • 22. Data: 2017-11-28 17:30:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-11-27 o 23:06, z pisze:

    >Nie mógłbym, na miejscu pożyczkodawcy. Bardzo lubię swoich
    >pożyczkobiorców. I nie narażę ich na sankcje karne, jak potem zapomną
    >zapłacić podatek od otrzymanego darmowego świadczenia. Kosztowałoby
    >to ich znacznie więcej niż 5zł.

    A Ty od zarobku pita wyslales, czy bierzesz ryzyko na klate ? :-)

    >Cóż, wygląda na to, że sam jesteś tym, którego trzeba bronić, bo z
    >czytaniem ze zrozumieniem jesteś na bakier. Podałem ci już absurd
    >oceniania kredytu tylko pod kątem samego RRSO, a tyś nadal głupi...

    Ale to tylki czesc prawdy - nadal podobne kredyty mozna porownywac w/g
    RRSO.

    No chyba, ze kredyt nr 1 jest na 160% i minimum miesiac, a kredyt nr 2
    na 80% i mininum 2 miesiace :-)

    J.

  • 23. Data: 2017-11-29 20:46:30
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 5a1c4822$0$5157$6...@n...neostrada.pl

    > A w Millenium "zwykla"

    Jak zwykle nie rozumiem tego, co piszesz, ale
    wyjaśnię, że Mille daje limit/debet (na RORze) za free...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. danutac.oferty-kredytowe.pl .-.
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;' leszekc.w.tkb.pl/danutac .;\|/......