  • 11. Data: 2007-08-20 05:32:01
    Temat: Re: Provident znowu w prasie
    Od: "Aga" <a...@o...pl>

    > rabat [wł.], ekon. wyrażone w procentach obniżenie ceny przyjętej w
    > cenniku; dostawca może przyznać r. odbiorcy, który np. płaci gotówką,
    > kupuje dużą ilość towaru, jest stałym klientem.
    >
    > Zwolnienie w 100% z ceny ciężko mi podchodziło pod rabat ;)

    Ale na jakiej podstawie ktoś ma Cię zwolnić z 100% ceny skoro jesteś np w
    połowie spłacania?

  • 12. Data: 2007-08-20 06:16:09
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2007-08-20 07:32, Aga stwierdził, że:

    > Ale na jakiej podstawie ktoś ma Cię zwolnić z 100% ceny skoro jesteś np w
    > połowie spłacania?

    W jakiej połowie? W tekście powyżej mowa jest o *odstąpieniu* od umowy,
    a nie o wcześniejszej spłacie.

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 722 099970,

  • 13. Data: 2007-08-20 19:01:44
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Marcin Nowakowski" <m...@...sygnaturce.pl> wrote in message

    > W jakiej połowie? W tekście powyżej mowa jest o *odstąpieniu* od umowy, a
    > nie o wcześniejszej spłacie.

    W aktykule sa 2 rzeczy poruszane. Jedna jest odstapienie od umowy, tu
    klienta przyznaje ze termin nie zostal dotrzymany, a druga wczesniejsza
    splata. W aktykule jest napisane, ze moze splacic cala kwote z odsetkami.

    MK

  • 14. Data: 2007-08-20 19:15:26
    Od: "Aga" <a...@o...pl>

    > W jakiej połowie? W tekście powyżej mowa jest o *odstąpieniu* od umowy, a
    > nie o wcześniejszej spłacie.

    poruszales temat wczesniejszej splaty a nie odstapienia od umowy w terminie
    10 dni...

  • 15. Data: 2007-08-20 19:17:13
    Od: "Aga" <a...@o...pl>

    > W aktykule jest napisane, ze moze splacic cala kwote z odsetkami.

    Blad autora artykulu? zle zrozumione slowo mowione do pani?
    Zadzwon sobie na infolinie i zapytaj czy mozna wczesniej splacic pozyczke...

  • 16. Data: 2007-08-20 20:10:26
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Aga" <a...@o...pl> wrote in message

    > Blad autora artykulu? zle zrozumione slowo mowione do pani?
    > Zadzwon sobie na infolinie i zapytaj czy mozna wczesniej splacic
    > pozyczke...

    Oki, niezbyt precyzyjnie sie wyrazilem. Nie chodzi o sale odsetki, ale o
    wszystkie oplaty zwiazane z obsluga kredytu.
    Same odsetki to tylko niewielka czesc wynagrodzenia Providenta, Mandarynki i
    podobnych...

    MK

  • 17. Data: 2007-08-21 05:32:54
    Od: "Aga" <a...@o...pl>

> [...]
    > wszystkie oplaty zwiazane z obsluga kredytu.
    > Same odsetki to tylko niewielka czesc wynagrodzenia Providenta, Mandarynki

    Podpisujac umowe trzeba przeczytac ja i wszystkie zalaczniki dolaczone do
    umowy, m.in. regulamin. I jest tam jasno napisane co nalezy sie klientowi i
    co ma zrobic w kazdej sytuacji. Jzeli ktos nie przeczytal lub ma problemy ze
    zrozumieniem to juz jego problem.
    A czy dla banku wynagrodzeniem sa tylko odsetki od kredytow, pozyczek? A co
    z innymi oplatami: prowizja, oplaty za nieterminowe wplywy rat, oplata za
    monity, oplata za wczesniejsza splate?