  • 11. Data: 2010-08-03 07:32:02
    Temat: Re: Prowizje w Polsce są najwyższe w UE [transakcje bezgotowkowe]
    Od: "Slavekk " <s...@W...gazeta.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <p...@m...pl> napisał(a):

    > na ten moment sa w telefonach cale 200 sztuk - ale beda i w normalnych
    > kartach.

    Ale i ta chwila dla PKP BP tez pewnie długawa...
    Widziałem VE PKO BP odebraną w lipcu br - ani chipa ani funkcji zblizeniowej
    A karta wazna 3 lata...

  • 12. Data: 2010-08-03 19:48:00
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <p...@m...pl>

    On 10-08-03 09:32, Slavekk wrote:

    > Ale i ta chwila dla PKP BP tez pewnie długawa...
    > Widziałem VE PKO BP odebraną w lipcu br - ani chipa ani funkcji zblizeniowej
    > A karta wazna 3 lata...

    co nie znaczy, ze nie bedzie mozna wczesniej jej wymienic :)
    w moim przypadku okazalo sie, ze... numeru dowodu jeszcze w systemie nie
    wymienilem :D Wbrew "wizerunkowi" najwiekszy w tej czesci Europy i drugi
    w Europie proces wymiany kart startuje lada chwila. I pewnie troche na
    rynku zmieni ;)

    --
    http://macierzynski.blip.pl/

  • 13. Data: 2010-08-04 07:09:31
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 03 Aug 2010 21:48:00 +0200, Michał 'Amra' Macierzyński
    napisał(a):

    > Wbrew "wizerunkowi" najwiekszy w tej czesci Europy i drugi
    > w Europie proces wymiany kart startuje lada chwila. I pewnie troche na
    > rynku zmieni ;)

    Oby

    --
    xbartx

  • 14. Data: 2010-08-04 20:30:34
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <p...@m...pl>

    On 10-08-04 09:09, xbartx wrote:

    > Oby

    Niedlugo bede juz taka karte testowal :D wic pierwsze wrazenie z cala
    pewnoscia przekaze. Mam o tyle dobrze, ze w centrali pko jest coffee
    heaven i tam testowanie idzie na calego. najlepiej to wygladalo, jak
    prezes Jagiello kupowale dziennikarzom kawe telefonem ;)

    --
    http://macierzynski.blip.pl/