  • 21. Data: 2006-08-13 14:45:02
    Temat: Re: Prowizje w bankach vs. liczba klientów
    Od: m...@g...com

    Johan Petrus wrote:

    > "Jarek Andrzejewski" news:67qrd2hvp479mhuicggir7rdjd9nfc1jnr@4ax.com

    > No wiesz szeryfie jeżeli ktoś zarabia niecałe 600 zł na rękę to każda
    > kwota jest dla niego bardzo istotna, nie wspominając już o prowizjach za
    > kartę czy prowadzenie konta w banku, które średnio wynoszą ok. 10 zł.

    Tak, zwłaszcza koszmarnym obciążeniem dla budżetu są konta w MBanku lub w
    Inteligo.

    Przecież jeżeli zarabiasz 600zł na rękę, i cię nie stać na konto za 15zł/mc,
    to zakładasz takie za 0zł/mc.

    p. m.

  • 22. Data: 2006-08-13 16:13:31
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Sun, 13 Aug 2006 16:45:02 +0200, m...@g...com napisał(a):

> [...]
    > Inteligo.
    >
    > Przecież jeżeli zarabiasz 600zł na rękę, i cię nie stać na konto za 15zł/mc,

    Zapominasz o tym, że nie każdy ma dostęp do Internetu! A jeśli ktoś
    zarabia 600 zł/m-c, to najprawdopodobniej nie stać go też na komputer i
    stałe łącze do netu.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 23. Data: 2006-08-13 17:24:05
    Od: "Johan Petrus" <n...@u...pl>

    "Chris" news:ebnjba$7fi$1@nemesis.news.tpi.pl

    > Zapominasz o tym, że nie każdy ma dostęp do Internetu! A jeśli ktoś
    > zarabia 600 zł/m-c, to najprawdopodobniej nie stać go też na komputer i
    > stałe łącze do netu.

    Zaraz padnie odpowiedź, że są mKioski i tam można dokonać wszelkich
    operacji... i tak szlaczek ciągnie się dalej.

  • 24. Data: 2006-08-13 22:53:04
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Chris wrote:

    > Zapominasz o tym, że nie każdy ma dostęp do Internetu! A jeśli ktoś
    > zarabia 600 zł/m-c, to najprawdopodobniej nie stać go też na komputer
    > i stałe łącze do netu.

    A po co mu dostęp do Internetu?
    Taka osoba używa konta do wypłacania pieniędzy - całość w dzień po wypłacie.
    Żeby sprawę uprościć można się umówić w kilka osób z pracy: na kartce
    zapisuje się PINy i kwoty, a potem jeden idzie/jedzie i wypłaca. Jeżeli ktoś
    myśli że to jest żart, to się myli - wiem o takich co tak robią.

  • 25. Data: 2006-08-14 05:14:44
    Od: m...@g...com

    Bogdan B. wrote:

> [...]
    > kartce zapisuje się PINy i kwoty, a potem jeden idzie/jedzie i wypłaca.
    > Jeżeli ktoś myśli że to jest żart, to się myli - wiem o takich co tak

    Ale po co internet do wypłacania pieniędzy?. Przecież w prawie każdym
    mieście jest bankomat, a w większych nawet bankomaty euronetu/bzwbk.

    p. m.

  • 26. Data: 2006-08-14 09:08:32
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Użytkownik wrote:

    > Ale po co internet do wypłacania pieniędzy?. Przecież w prawie każdym
    > mieście jest bankomat, a w większych nawet bankomaty euronetu/bzwbk.

    Jak mawia ktoś inny: "podkręć jasność odpowiedzi"
    Napisałeś IMO to samo co ja.

  • 27. Data: 2006-08-14 09:28:50
    Od: m...@g...com

    Bogdan B. wrote:

    > Jak mawia ktoś inny: "podkręć jasność odpowiedzi"
    > Napisałeś IMO to samo co ja.

    No nie to samo ... nie wiem po co kombinować z wyjazdem jednego umyślnego po
    wypłatę dla iluśtam osób (nie chciałbym być tym który wiezie X wypłat w
    kieszeni) skoro każdy może sobie indywidualnie podejść do najbliższego
    bankomatu.

    p. m.

  • 28. Data: 2006-08-14 11:03:58
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Użytkownik wrote:
> [...]
    > umyślnego po wypłatę dla iluśtam osób (nie chciałbym być tym który
    > wiezie X wypłat w kieszeni) skoro każdy może sobie indywidualnie

    A, o to chodzi.
    Dlatego że z przyzakładowego osiedla trzeba dojechać do bankomatu w którym
    wypłaty są darmowe.
    A bilet w dwie strony kosztuje.

  • 29. Data: 2006-08-14 11:18:09
    Od: m...@g...com

    Bogdan B. wrote:

    > A, o to chodzi.
    > Dlatego że z przyzakładowego osiedla trzeba dojechać do bankomatu w którym
    > wypłaty są darmowe.
    > A bilet w dwie strony kosztuje.

    No to można wypłacić w bankomacie niedarmowym, co na to samo wyjdzie.

    Można mieć też konto w Inteligo, które co prawda kosztuje 1zł/mc, ale za to
    bankomaty PKO "ze skarbonką" są prawie na każdym kroku.

    A myślę że znacznie więcej by kosztowało gdyby taki "kurier" został
    okradziony, czy to jadąc po pieniądze (karty + piny, wręcz miodna sprawa
    dla amatorów cudzych pieniędzy), czy to wracając z pieniędzmi.

    p. m.

  • 30. Data: 2006-08-14 11:54:28
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Użytkownik wrote:

    > No to można wypłacić w bankomacie niedarmowym, co na to samo wyjdzie.
    > Można mieć też konto w Inteligo, które co prawda kosztuje 1zł/mc, ale
    > za to bankomaty PKO "ze skarbonką" są prawie na każdym kroku.

    Ale oni nie chcą wypłacać w niedarmowym. Nie chcą za to płacić.
    Bankomaty PKO BP są tak jak i inne - głównie przy oddziałach.
    Nie robi im to różnicy do którego bankomatu muszą jechać.

    > A myślę że znacznie więcej by kosztowało gdyby taki "kurier" został
    > okradziony, czy to jadąc po pieniądze (karty + piny, wręcz miodna
    > sprawa dla amatorów cudzych pieniędzy), czy to wracając z pieniędzmi.

    To ich sprawa. Ja tylko opisałem, jakich usług bankowych używają osoby
    mające kilkaset złotych dochodu. A konkretnie używają usługi jednej.
    Internet jest absolutnie zbędny.