  • 1. Data: 2010-05-08 14:37:41
    Temat: Przebrała się miarka, głosuję na Jarka;))
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    jak toś zauważy gdzie można kupić koszulki z tym zdaniem . proszę o
    link

    dziekuję

  • 2. Data: 2010-05-08 15:04:47
    Temat: Re: Przebrała się miarka, głosuję na Jarka;))
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Charlie delta" <c...@g...com> napisał w
    wiadomości
    h.googlegroups.com...

    "Przebrała się miarka" to jakaś aluzja do wzrostu?

    --
    marfi

  • 3. Data: 2010-05-08 15:27:47
    Od: " kc" <k...@W...gazeta.pl>

    marfi <marfi @bb.onet.pl> napisał(a):

    > "Przebrała się miarka" to jakaś aluzja do wzrostu?

    Nie, to chyba aluzja do najostatniejszego świadka katastrofy, emerytowanego
    wojskowego, który widział w kabinie 5 ciał przypiętych pasami, a których
    ruscy przez dwa tygodnie nie mogli znaleźć.

    kc

  • 4. Data: 2010-05-08 15:33:02
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik " kc" <k...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Nie, to chyba aluzja do najostatniejszego świadka katastrofy,
    > emerytowanego
    > wojskowego, który widział w kabinie 5 ciał przypiętych pasami, a których
    > ruscy przez dwa tygodnie nie mogli znaleźć.

    Też mnie to zastanowiło.

    --
    marfi

  • 5. Data: 2010-05-08 15:37:31
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 8 Maj, 17:27, " kc" <k...@W...gazeta.pl> wrote:

> [...]
    > wojskowego, który widział w kabinie 5 ciał przypiętych pasami, a których
    > ruscy przez dwa tygodnie nie mogli znaleźć.

    panowie

    czy funkcjonariusze GRU mogą być na emeryturze

    oni są

    działają

  • 6. Data: 2010-05-08 15:59:06
    Od: " kc" <k...@W...gazeta.pl>

    Charlie delta <c...@g...com> napisał(a):

    > panowie
    >
    > czy funkcjonariusze GRU mog=B1 by=E6 na emeryturze
    >
    > oni s=B1
    >
    > dzia=B3aj=B1

    Nie za bardzo o to mi chodziło, niechby tam sobie był na emeryturze. Chodzi
    o niusa. I wcześniejszy wyciek (ha, ha, ha, ha - ruscy pozwolili, żeby
    wyciekło do RMF fm) o piątym głosie. Goebbels to pętak.

    kc

  • 7. Data: 2010-05-08 16:05:47
    Temat: Re: Przebrała się miarka, głosuję na Jurka;))
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>