  • 51. Data: 2009-12-03 20:16:08
    Temat: Re: Przedawnienie roszczeń a BIK
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    MarekZ napisał(a) w wiadomości: ...
    >Użytkownik "Krzysztof Halasa" <k...@p...waw.pl> napisał w wiadomości grup

    Po pierwsze edukacji, nie indoktrynacji.
    Po drugie to nawet nie najgorsza inwestycja o ile potem te dzieci z rodzicami
    (lub nieco później samodzielnie) nie wyjadą na zawsze aby przyczyniać się do
    rozwoju innego państwa.

    >Lepiej niech od razu strzeli sobie w głowę. Krócej będzie zdychać.

    Nie chodziło mi o finansowanie szkół ale o status. Obojętnie czy "państwowa",
    "publiczna" czy "prywatna" powinna być jednak firmą świadczacą usługi
    edukacyjne, nie instytucją będącą narzędziem wpływu władzy na obywateli
    (uczniów i ich rodziców). A uczyć powinni nauczyciele, nie "urzędnicy".

    Arek

  • 52. Data: 2009-12-03 22:32:07
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid> writes:

    > Po pierwsze edukacji, nie indoktrynacji.

    Ale szkoly indoktrynuja? Wiesz, dosc dawno nie bylem, ale nawet wtedy
    ten problem byl minimalny. Szkoly to bylo chyba jedyne miejsce, gdzie
    nie bylo to powszechne.

    > Po drugie to nawet nie najgorsza inwestycja o ile potem te dzieci z rodzicami
    > (lub nieco później samodzielnie) nie wyjadą na zawsze aby przyczyniać się do
    > rozwoju innego państwa.

    No coz, zawsze jest ryzyko, ale lepsze to niz pewnosc ze bedzie zle.
    Jest bariera jezykowa, dla wielu osob to powazna sprawa (choc w praktyce
    moze okazac sie malym problemem).
    --
    Krzysztof Halasa

  • 53. Data: 2014-01-08 04:43:28
    Od: m...@g...com

    Jestem prywatne pożyczki pożyczkodawcy i dają kredyty poświadczonych poważnych
    myślących osób i firmy przy oprocentowaniu na poziomie 3% z całości spłaty kredytu
    dozwolone tygodniowy miesiąc lub rok w zależności od tego, jak można dokonać spłaty,
    jeśli zainteresowany napisz do mnie na, oferujemy tylko outin: dolary, funty, euro
    Kontakt tylko dzisiaj z kompletnym te dane: imię i nazwisko ............... Kwota
    kredytu potrzebne ..... Czas trwania kredytu ............ Numer telefonu ..........
    Stosowane przed .......... Stan ........... Miesięczny dochód ......... Kraj ......
    Musisz wysłać go do naszej firmy Adres e-mail m...@g...com