  • 1. Data: 2004-07-14 17:06:22
    Temat: Przedłużona promocja VC w Multi
    Od: k...@g...pl (Konlin)

    Witam,

    Multi pisze że przedłuża promocję wydawania kredytowych VC z free do
    końca roku -
    http://www.multibank.pl/multibank/multipress.jhtml;j
    sessionid=QDLQWURG40XXTQFIAFPCFEQ

    A ja się tak spieszyłem żeby zdążyć, mój wniosek został
    złożony 30.06.2004 o 17:57:49, placówka czynna do 18:00 :))

    Poza tym zaczynają mi przypominać Simplusa - wprowadzają promocję do
    końca jakiegoś miesiąca, potem ją przedłużają o 3 miesiące, potem o 6
    miesięcy a w końcu zostaje na stałe. Ciekawe czy tak będzie i w tym
    przypadku :)
    Szkoda tylko że za kartę dodatkową trzeba płacić. No i jeszcze większa
    szkoda że za parę dni będę musiał przekształcić konto jestem w my co
    mi wyjdzie parę złotych więcej :(

    pzdr
    konlin

  • 2. Data: 2004-07-14 18:51:13
    Temat: Re: Przedłużona promocja VC w Multi
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

> [...]
    > końca jakiegoś miesiąca, potem ją przedłużają o 3 miesiące, potem o 6
    > miesięcy a w końcu zostaje na stałe. Ciekawe czy tak będzie i w tym

    Cennika w każdym razie nie zmienią - na razie ;) KK to trudny segment dla banku.
    jest duza konkurencja.
    Zmiany ofertowe w KK ponoć maja być jakieś - tylko nie chcą powiedzieć co... ;)
    A zmiany fukncjonalne jeszcze w tym miesiącu :)

    > Szkoda tylko że za kartę dodatkową trzeba płacić.

    Nie trzeba. Na to też jest promocja ;) Też za free ;)

    > No i jeszcze większa
    > szkoda że za parę dni będę musiał przekształcić konto jestem w my co
    > mi wyjdzie parę złotych więcej :(

    Straszne ;)

  • 3. Data: 2004-07-14 20:45:01
    Od: "emerel" <e...@o...pl>

    > Multi pisze że przedłuża promocję wydawania kredytowych VC z free do
    > końca roku -

    A już myślałem, że chodzi o V(C)lassic.

    pzdr
    Mariusz

  • 4. Data: 2004-07-14 20:58:13
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Konlin wrote:

> [...]
    > końca jakiegoś miesiąca, potem ją przedłużają o 3 miesiące, potem o 6
    > miesięcy a w końcu zostaje na stałe. Ciekawe czy tak będzie i w tym

    Różnica jest taka, że Multilinia twierdzi że skorzystać można tylko raz:
    "§ III. pkt 3 W ramach Promocji, do posiadanego MultiKonta przysługuje tylko
    jedna główna karta kredytowa bez opłaty rocznej."
    Drugi raz za darmo nie chcą dawać, a mnie się na jesieni kończy poprzednia
    darmowa :-(

    Bogdan B.

  • 5. Data: 2004-07-15 11:44:17
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    Konlin

    > Multi pisze że przedłuża promocję wydawania kredytowych VC z free do
    > końca roku -
    /.../
    > Poza tym zaczynają mi przypominać Simplusa - wprowadzają promocję do
    > końca jakiegoś miesiąca, potem ją przedłużają o 3 miesiące, potem o 6
    > miesięcy a w końcu zostaje na stałe.

    tak też jest w BZWBK z promocją 50% za wydanie VC/MC (głównej i
    dodatkowej). oni także _zawsze_ wyznaczają koniec terminu promocji, i
    także _zawsze_ ją przedłużają, już od kilku lat: ja już miałem dwa zestawy
    (główna i dodatkowa) za 50% VC i obecnie trzeci zestaw MC :)))

    no ale czym jest promocja BZWBK (50% ceny) w porównaniu do Multibanku (za
    free) :)

    zbyszko janke

  • 6. Data: 2004-07-17 17:20:15
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Bogdan B." <b...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jedna główna karta kredytowa bez opłaty rocznej."
    > Drugi raz za darmo nie chcą dawać, a mnie się na jesieni kończy poprzednia

    No to będziesz musiał się przenieść :)

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 7. Data: 2004-07-17 20:44:50
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Tomasz Waszczynski wrote:

    > No to będziesz musiał się przenieść :)

    Ostatnio w PKO BP dawali darmo - co na jesieni zobaczymy :-)

    Bogdan B.

  • 8. Data: 2004-07-18 10:22:11
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    > No to będziesz musiał się przenieść :)

    Wystarczy zastrzec i złożyć nowy wniosek ;)

  • 9. Data: 2004-07-18 14:27:40
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "~WD" <j...@c...barg.sv> napisał w wiadomości

    > Wystarczy zastrzec i złożyć nowy wniosek ;)

    Że tak można, to wiemy obaj :), ale to by przeczyło tezie, że można tylko
    raz skorzystać z promocji.

  • 10. Data: 2004-07-18 16:30:38
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    ~WD wrote:

    > Wystarczy zastrzec i złożyć nowy wniosek ;)

    Przerabiałeś to praktycznie czy jest to wniosek teoretyczny?
    Wiem że niektórzy tak robi w zeszłym roku ale to coś innego: oni za pierwszą
    kartę zapłacili a za drugą nie.
    Multilinia zacytowała mi punkt z regulaminu promocji. Żeby nie powtarzać
    cytatu pisze tam: góra jeden raz na głowę.

    Bogdan B.