  • 11. Data: 2004-07-19 07:35:01
    Temat: Re: Przedłużona promocja VC w Multi
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    > Przerabiałeś to praktycznie czy jest to wniosek teoretyczny?

    pierwsza mialem za połowe ceny, a druga za free... ;-)

  • 12. Data: 2004-07-19 15:50:11
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    ~WD wrote:

    > pierwsza mialem za połowe ceny, a druga za free... ;-)

    Czyli z trwającej promocji:
    http://www.mojavisa.pl/?page=promocja300
    korzystałeś raz, poprzednio była inna.
    AFAIK drugi raz _za_darmo_ nie będą chcieli wydać karty.
    Daj znać jeżeli jestem w błędzie.

    Bogdan B.

  • 13. Data: 2004-07-19 16:00:53
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    > Czyli z trwającej promocji:
    > http://www.mojavisa.pl/?page=promocja300
    > korzystałeś raz, poprzednio była inna.

    nie korzystałem z obecnej promocji ;)

    > AFAIK drugi raz _za_darmo_ nie będą chcieli wydać karty.
    > Daj znać jeżeli jestem w błędzie.

    a któż to wie, co będzie w październiku....

  • 14. Data: 2004-07-19 17:45:08
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    ~WD wrote:

    > nie korzystałem z obecnej promocji ;)

    A z której jeżeli można wiedzieć ;-)

    > a któż to wie, co będzie w październiku....

    Nie wiesz? Jesień!
    :-)

    Bogdan B.